Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 29uker i dag, og har liten mage...folk gjør store øynene når jeg sier jeg skal ha i okt...hehe...

jeg kan fortsatt ligge på magen (ikke lenge om gangen da) men alikevel....noen andre "små" som meg her?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg melder meg inn her,hos di småe;)

Er heller ikke særlig stor nei,og klarer fortsatt å ligge på mage..

Venter bebi 13oktober:)

Skrevet

hehe:-)

hvor er debatten for de små da? skulle vært en slik side....:-)

vel jeg er ikke liten i høyden da...173cm høy...så jeg "gjemmer" magen siden jeg er høy/slank sier jordmor.....du er vel kansje høy du også elr?

Skrevet

Jeg er også slik...folk kunne ik se at jeg var gravid før i syvende måned...jeg har bare litt større mage enn venninna mi og hun er 4 mnd på vei.. men jeg fikk også samme beskjed at høyden min gjøre at magen ikke vises så godt...er 170...

Skrevet

glemte å si at jeg er åtte mnd på vei nå..uke 32

Skrevet

ei som jeg kjenner også er 4mnd på vei..og like stor som meg:-)hehe

Skrevet

Jeg tror kanskje det kan ha litt med høyden på oss selv også... Jeg ligger over på sf mål, men mange kommenterer at de synes jeg er så liten enda... Er 175 høy... Et slags positivt synsbedrag! hehe...

Skrevet

Jeg og har veldig liten mage denne gangen.

Er i uke 34 og ligger også fortsatt på magen.

Men jeg er langt fra høy da med mine 158 cm:)

Skrevet

Hei! Ja jeg får høre det til stadighet. Har igjen to uker til termin nå... Er forresten 1,70 jeg også da. Venter en gutt så jeg har en såkalt gutte mage. Som en liten fotball i magen:) Ikke noe ekstra vann heller. Vi er egentlig heldige da!!!

Skrevet

Jeg er 1.78 og 39+2 i dag. Jeg har hele tiden fått høre hvor "liten" jeg er.

Føler meg ikke liten, har lagt på meg 20 kg, men tror nok det er pga høyden vår ja, at vi ikke blir like runde som de som er lavere.

Jeg lå også på magen lenge ;-)

Skrevet

Jeg er også rimelig lei av å høre hvor liten jeg er, skjønner ikke hvorfor alle må kommentere det... Begynte å få mage rundt sjette mnd, og inntil for et par uker siden kunne ingen se at jeg var gravid om jeg ikke gikk med veldig ettersittende topp. Nå har jeg 36 dager igjen til termin 3. september, og bruker fremdeles de vanlige dongeribuksene mine, og sover på magen om natta / ligger på magen foran pcen gjerne et par timer om dagen...

Men, var veldig bekymra for noen mnd siden, nå som lege og jordmor forsikrer meg om at gutten vår vokser fint, og at jeg bare bærer ham langt bak og har "god høyde" mellom hofter og ribbein, så får jeg vel bare høre på dem...:)

Skrevet

Så bra at vi er flere, begynner å bli lei kommentaren om, ja du skal sikkert ha baby iu begynnelsen av oktober... da går det jo ikke an å være så liten...!!! Men har funnet ut at jeg skal nyte det,, trodde jeg skulle ha problemer med å sole meg på ryggen i sommer, men kan jo fremdeles ligge på magen i perioder av gangen uten problemer...

Så egentlig skal vi vel bare sette et smil om munnen å tenke at vi er heldige som ikke fikk enorme mager med en gang, og er dritt lei allerede...:)

Er passe høy her også, min lege sa også at det kunne ha noe med kraftige magemuskler å gjøre...

ha en fin fin helg

Skrevet

Føler meg ganske så normal selv, men alle sier jeg er så liten så jeg vet ikke jeg.. Magen er ikke så stor og jeg er ganske høy og slank, men har faktisk lagt på meg 11 kilo!! Forstår det ikke helt selv for jeg føler meg fremdeles ganske som før, kanskje litt breiere over rompe og hofter + litt pupper og mage da selvfølgelig. Ingen tror meg når jeg sier at jeg har gått så mye opp i vekt, det er jo litt godt da!! : ) Er forresten i uke 29 nå, med termin 23. okt.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig stor, jeg kan LETT ligge på magen fortsatt liksom.. Er 32 fullgåtte uker på mandag, så er jo et godt stykke uti svangerskapet hehe! :) Men alle sier det, "Du holder deg så godt, Hege", hehe! Er ikke sånn megahøy heller, 163-164 ca.. Jugde på en cm eller to i passet mitt å sa jeg var 165, hoho!

Anyway, til poenget.. Er nok ikke store jenta jeg heller! :) Men det er nå da to mnd igjen, så alt kan jo skje..

Skrevet

morsomt og høre det er endel av oss med "små" mager da! jeg måtte bare skrive det innlegget...for etter og ha kikket på mange bilder her inne og snakket med venner/bekjente så har jeg vært så liten i fohold...trodde nesten jeg var den eneste...hehe...

MEN tror vi bare skal være glad vi er små jeg...jeg er faktisk det nå..selvom ALT jeg ville ha var en mage da jeg var rundt 4mnd på vei..men det er lenge siden..har faktisk vokst ganske mye fra i går til i dag synes jeg og:-)

god helg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...