Gå til innhold

Her er jeg igjen, med nytt nick!

Anbefalte innlegg

Håper dere mine gamle venner forstår hvem jeg er! Skal passe meg for hva jeg skriver heretter.

Så en liten raport herfra. Er på dag 16, har gjort en grundig innsats denne pp. Kjenner murringer i magen, og håper det er egg som klorer seg fast.

Var på akupunktur mandag, min andre behandling. Tar homeopatdråper, progesteronkrem og håper på et under.

Av og til lurer jeg på hvor håpet og motivasjonen kommer fra dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5748557-her-er-jeg-igjen-med-nytt-nick/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint nick synes nå jeg. Sikkert lurt å bytte selv om ditt gamle nick var svært stilig. Jaja, bra at du har hatt god innsats denne pp. Vil bare ønske deg lykke til og så krysser vi begge fingrene for aprilbaby. Har hatt en aprilbaby før og det er ei fin tid for å få på.

Hei ;-) Ferien er omsider over, men jeg har fulgt med litt fra sidelinjen. Synd det datatullet.. Det er viktig at man for beholde anonymiteten sin. Og egne personlige planer.

Og Novembernatt, jeg håper du har en spire i magen, nå! Jeg vil bare nevne at du er absolutt en av mine inspirasjoner! Jeg krysser fingrene for deg!

Er nå igang med nytt IVF forsøk, og har kommet meg over den største nedturen det var å ikke lykkes sist. Men frist mot er jeg igang med medisiner (...) og i løpet av august blir det forhåpentligvis egg ut og egg inn igjen. alltid spennende å se om det blir noen egg. Fikk tre fine sist, så jeg får satse på fire denne gangen.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...