Gå til innhold

Om alt står bra til nå, finner jeg sikkert noe annet å bekymre meg over...


Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

Jeg er vel det man kan kalle hysterisk førstegangs...?! Jeg har allerede hatt en UL (Volvat) (4+6) pga blødninger. Gyn fant bare fostersekken, men sa at det var kun det hun regnet med å se så tidlig.

Og nå har jeg jammen bestilt meg en ny UL fordi blødningene fortsetter. Jeg har mensenmurringer både foran og bak.

 

De superømme puppene og trøttheten er her fortsatt, men jeg klarer ikke å roe meg ned. Vet at det ikke hjelper det dugg å gå slik å være nervøs og urolig, men jeg klarer bare ikke å la være...

 

Så tilbake til overskriften her oppe; om alt står bra til nå, finner jeg sikkert noe annet å bekymre meg over... Jeg blir sliten av meg selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal nok se at det går bra. Du har jo gravidietssymptomer!!

Og var det ikke slik at det er brun utflod du har (mener jeg leste det i et annet innlegg)? Det er ikke farlig:)

Men jeg skjønner at du er bekymret, og at det skal bli godt å få tatt ul!

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :o)

Hadde vært deilig å bare kunne nytt dagene ja, hehe!

Men den innerste magefølelsen min sier at det her går så bra atte ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heu malathiel:) Du må sende meg meld når du har vært på den nye ultralyden, å fortelle meg hvordan det gikk.. Jeg var ikke på ultralyd, venter til jeg er tilbake, skjer det noe så skjer det noe tenker jeg nå.. Vi får heller bare prøve så godt vi kan å nyte de dagene vi har.. Jeg tenker på deg, å du bare må sende meg meld, siden jeg reiser i morgen blir jeg borte i til neste tirsdag.. Da blir det ikke noe bim på meg.. Lykke til videre, stor sommer klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...