Gå til innhold

Flere som venter Down barn?

Firekids

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen, ville bare si at det går sikkert kjempebra dette her. Min mor sin tante har en hjerneskadet gutt (vet det ikke er helt det samme men likevel et ganske stort varig mén) og hun er nesten mest glad i ham av alle sine tre andre barn. Er jo i bunn og grunn like glad i dem alle men man blir sånn overbeskyttende og så utrolig glad i dem fordi de er litt "annerledes". Hun kommer sikkert til å bli en skjønn liten jente og nå er de jo så flinke med all mulig oppfølging og legge forhold til rette så mennesker med Downs får jo masse muligheter i dagens samfunn. Tror det var ganske mye vanskeligere for flere tiår siden...

Og med slike foreldre med den instillingen dere har er hun jo allerede kjempeheldig :)

Ønsker deg all lykke med graviditeten og med den lille kommende prinsessen deres :)

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Hei

Vil bare ønske deg lykke til !!! Syns det er kjempe flott at du valgte å beholde barnet. Du kommer til å få mange utrolig flotte stunder :) Jeg har selv et barn som er multifunksjonshemmet og har kontakt med flere familier med barn med down syndrom. Det er en kjempe jobb, krever mye av en familie, men du/dere får dobbelt dose av kjærlighet igjen !! :)

meld dere inn i Ups and Downs,

der får dere masse informasjon og støtte dere ikke får "gratis" andre steder.

Å ha et barn med downs er mye jobb og mye bekymringer, det er jo så mange forskjellige grader av det. Men det er som mange sier mange gleder og fine stunder også!

Jeg har hatt en del erfarin med Downs, (via jobb og sånn)og om du er interessert i litt typisk "praktisk info" deler jeg gjerne, men skal ikke dytte på deg noe her, det er jo ikke sikkert du vil ha:)

er fort mange "bedrevitere" som skal prakke på deg kunnskapen sin:)

Ønsker deg all mulig lykke til, og håper hjertefeilen til barnet ditt lar seg fikse greit, så du kan nyte å bli mamma:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...