Gå til innhold

ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere mange ultralyd i tillegg til den vanlige i uke 17-19? leser stadig om flere som har vært på ultralyd gjentatte ganger. selv har jeg vært på en i tillegg, bare for egen interesse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde en tidlig ul for å fastslå termin (uke 8), har ellers ikke hatt noen ekstra :) synes det er for dyrt å betale selv.

Skrevet

Du får ekstra ul på sykehuset hvis det blir komplikasjoner i svangerskapet...en venninne av meg fossblødde flere ganger i måneden og fikk ul hver måned for å se at babyen fortsatt levde...

Skrevet

Jeg har vært på tilsammen 3 ultralyder - den først var de ordinære uke 18-19, deretter ble jeg spurt om å bli med på to forskningsprosjekt fordi magen min avbildet så bra på ultralyd. Skal på en ultralyd til i august for å sjekke størrelse på baby, samt kanskje måle bekken.

Skrevet

Jeg var på ordinær ul i uke 18.Da så vi ikke kjønnet så vi bestemte oss for å ta en til senere.Har vært idag og fått vite at vi får en jente!!! Syntes det var verdt hver krone selv om det er litt dyrt med privat ul.

Skrevet

eg har vore 3 ganger... første gangen i uke 17(var ikkje så langt på vei som eg trudde) så eg var tilbake i uke 20 for å måle babyen og alt det dei gjør på den ordinære ul. også var eg i uke 38 for å se om babyen låg i sete eller hodeleie pga legen var usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...