Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 har dere mange ultralyd i tillegg til den vanlige i uke 17-19? leser stadig om flere som har vært på ultralyd gjentatte ganger. selv har jeg vært på en i tillegg, bare for egen interesse.
Rut Bram Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 hadde en tidlig ul for å fastslå termin (uke 8), har ellers ikke hatt noen ekstra synes det er for dyrt å betale selv.
lana<3 Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Du får ekstra ul på sykehuset hvis det blir komplikasjoner i svangerskapet...en venninne av meg fossblødde flere ganger i måneden og fikk ul hver måned for å se at babyen fortsatt levde...
Karolinesmor Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har vært på tilsammen 3 ultralyder - den først var de ordinære uke 18-19, deretter ble jeg spurt om å bli med på to forskningsprosjekt fordi magen min avbildet så bra på ultralyd. Skal på en ultralyd til i august for å sjekke størrelse på baby, samt kanskje måle bekken.
Hææ? Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Jeg var på ordinær ul i uke 18.Da så vi ikke kjønnet så vi bestemte oss for å ta en til senere.Har vært idag og fått vite at vi får en jente!!! Syntes det var verdt hver krone selv om det er litt dyrt med privat ul.
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 eg har vore 3 ganger... første gangen i uke 17(var ikkje så langt på vei som eg trudde) så eg var tilbake i uke 20 for å måle babyen og alt det dei gjør på den ordinære ul. også var eg i uke 38 for å se om babyen låg i sete eller hodeleie pga legen var usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå