Gå til innhold

August: Hvor ofte kontroll siste mnd av svangerskap ?


♥@nette med prinsessene♥

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

 

Husker ikke helt dette fra forrige svangerskap men hvor ofte er det vanlig med kontroll siste mnd før fødselen ? Har veldig problemer med å få time hos legen min for han er alltid fullbooket..... og nå har jeg 20 dager til termin og skal ikke på kontroll før dagen før jeg har termin og da er det 3 uker mellom hver gang.... mener dette er for dårlig og spesielt siden jeg har hatt et veldig komplisert svangerskap med mange komplikasjoner og jeg har nyreproblemer ( vært innlagt på sykehus flere ganger )!!! men kontor damene hos legen bare sier at han ikke har ledige timer før dette.......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører ikke til her, men så tilfeldigvis innlegget ditt og tenkte jeg ville svare. Jeg hadde kontroll hver 14. dag den siste tiden. Da fødselen startet var det 14 dager siden siste og jeg hadde fått svangerskapsforgiftning. Grøss og gru. Min far som er lege sa jeg burde vært 1 gang per uke den siste tiden... Kan du ikke ta kontakt med helsestasjonen og få kontroll hos jordmor istedet? Hvis ikke hadde jeg krevet å få komme til lege før.. Har du forklart hva det gjelder til kontor dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor sa til mej at fra veke 35 så va d "normalt" at en va t kontroll kvar veke.Da ej va der sist,så fikk ej velge om ej ville inn uka etter eller om ej ville vente to veke.D va pga at ej he vør i flott form gjennom heile svangerskape.Valgte to veke ej.Men ette d så må ej nok inn kvar veke går ej ut ifra.

Kan ikkje få time hos en anna lege da eller eventuelt hos jordmor?Ej he gått t jordmor kvar gang.Kun en gang t legen.Og ho e jo ganske opptatt av sej ho oxo.Jobba kun en dag i veka me gravide,og så e der kun ei jordmor.Og her e ganske mange gravide.Og ho fe pressa inn tid t alle.Så syns d e dårli i grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...