Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som jobber de tre siste ukene før permisjonen her? Jeg jobber i barnehage og synes det er veldig tungt om dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har planer om å jobbe de 2 siste i alle fall. Har hatt 3 uker ferie nå, og skal begynne å jobbe igjen på mandag... kan ikke si det frister så veldig... men med tanke på at det kun er 2 uker så holder jeg vel ut.

Skrevet

har tre uker igjen å jobbe før permisjonen starter, og føler meg sliten. pendler en time hver vei for å komme på jobben, og går et kvarter til og fra togstasjon til jobb. skulle gjerne sluppet å stresse fram og tilbake, men var hos legen idag, og fikk bare 50 % sykemelding i en uke. var litt fortvila med en gang, men nå er jeg innstilt på å klare det. litt plagsomt med vann i beina også

Skrevet

jeg har en uke igjen nå, så må jeg i permisjon. går egentlig fint foreløpig, men må ta mye hensyn til meg selv og virkelig tilpasse arbeidet. jobber på et sykehjem.

Skrevet

jeg tok ferie 1 1/2 uke før permen startet

Skrevet

Jeg har to uker igjen nå... egentlig to uker og to dager, men jeg avspaserer litt innimellom så det blir lettere å holde ut... Synes det er kjekt å jobbe... Det er varmen som gjør det tungt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...