Gå til innhold

flere med termin i dag?


mumu

Anbefalte innlegg

endelig e termindagen her, men tviler på at noe skjer i dag.

kjedelig,kjedelig kjedelig..:)Dere med termin i disse dager, har dere sett noe til den der slimpropp greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke termin i dag, men i morgen. Har ikke sett noe til noen slimpropp nei... Har hatt skikkelig mageknip de siste to nettene, lurer på om det kan være et godt tegn på at noe er på gang?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det burde vel bety at ting kanskje er i gang snart for din del:) Jeg kjenner absolutt ingenting-litt stikking og trykking nedover men nesten ingen kynnere heller-frustrerende..Men slimproppen er ihvertfall gådd så jeg håper på litt vondt snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har sett slimproppen i alle fall! Et tegn i det minste. Det skjer sikkert noe snart! Kan vel komme som lyn fra klar himmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag, jeg og, men tviler på at det skjer noe... Hadde håpet på å ikke gå noe særlig over, er andre gangsfødelnde og det sies at man sjeldnere går over da, men, men, kanskje det blir august babyer?? I allefall..Lykke til alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal også ha min andre baby, seks år siden sist. fikk min første før termin og dumme meg tenkte at den sikkert kommer før termin denne gangen og...ikke lurt å tro det, fordi da ble den her siste uka veldig lang:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja i dag er jo den o store dagen... Men hjelper det? Nei... Tror nok det blir ennå noen dager... Ingen kynnere, ingen slimpropp (såvidt jeg vet.)

Kjæresten rister på meg hver gang jeg går forbi.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...