2 Hærligheter! Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Har di siste dagene hatt skikkelig rennende avføring,ikke så mye og heller ikke slik at jeg må løpe på do! men den er så tynnflytende og lurer på om noen flere har det "slik"? Litt flaut Men ingen andre å spørre enn dere jenter:) Er i uke 30..
Minesmå:)+en til! Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Heihei! Jeg har hatt problemer med avføringen og knip i magen hele svangerskapet. Er nå i uke 31. Av og til er det knallhardt, og avogtil dager med tynnflytende...har prøvd ALT av legemidler for å stabilisere, men d nytter ikke. Spiser mye fiber og sånt. Hvis jeg spiser for fort får jeg knip resten av dagen... Det er nok ikke noe alvorlig du har...men irriterende! Det går nok over! Lykke til med Avføringen... HAHAHAH...
2 Hærligheter! Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2006 hahahahaha.takk skal du ha;) Hihihi...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Anbefaler at du drikker biola.Har hjulpet for meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå