Brava Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Mannen min jobber og jeg går her hjemme og tråkker... 5 dager til termin. Går bare og venter på min førstefødte. Men det skjer ikke noe! Skulle ønske jeg kunne dratt på jobben, for å gjøre noe ordentlig! Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå litt fortere? (og ja, jeg drar og bader, men orker ikke ligge ute i solen) Ha en fin dag til dere alle!
Jolene84 *overtermin* Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Hørtes ikkje så arti ut akkurat.Typen min jobba på sjøen,så hadde en del kjedlige daga da ja.Men om du e i form t d,så e jo d å stikke på besøk t ei veninne.Eller høre om d e noken som vil ta sej en tur til dej.Fungera godt d:) Ellers så e d ganske greit å ha data'n og tv'n.(Ikkje at d alltid e så frykteli kjekt)
2 Hærligheter! Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg kjeder meg...Sambo er på jobb..Gleder meg til å starte lærlingetiden min på onsdag!! Kos å gå hjemme noen dager,men blir fort lei.. Har termin 13oktober så jeg har enda en stund igjen:) Men Lykke til da!
Brava Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2006 takk for svar, he-he. Jeg høres ut som den negative personen. Problemet er at alle venninnene er jo på ferie,- samme med familie også. For ta meg en tur på kjøpesenteret igjen...
Englefjas Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Jeg kjeder meg også. Mitt tips er å gå i butikker og se på babytøy, men det kan selvfølgelig fort bli unødvendig dyrt. Hehe.
Jolene84 *overtermin* Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Hehe.. D skal ikkje ver greit.Ikkje så kjekt når en ikkje he noke å finne på altså.Her ej e så e d ikkje så mykje å finne på,men e jo på besøk me mor og far min.Så da he ej litt å finne på (pluss at søstra mi bor i nærheten her og ho he 5 unga.Så bruka å tulle me dei litt:))
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Jeg kjeder meg også noe sinnsykt!!! Ikke lett å få gjort så mye artig når man har 5 dager igjen, hender som ikke virker og BT som gjør at kroppen svimler... Hehe.. Vi får bare klage ivei! )
Surredama Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Kjeder meg jeg også! Har en dag til termin, så litt av problemet er vel at jeg holder på å klikke av at babyen ikke kommer ut snart, hehe. Jeg sover veldig dårlig om natten, så sover noen timer på dagtid, det får jo tiden til å gå Og så blir det jo litt husarbeid, sortering i hyller, baking ol. Har brukt en del tid på det i det siste, for å få det klart til babyen kommer, men også bare for å få tiden til å gå. Men skal innrømme at jeg er drittlei av husarbeid nå! Ellers går det i bim, TV og bøker/tegneserier... Så kunne gjerne trenge noen tips til noe å gjøre jeg også Være ute i sola blir fort litt for varmt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå