Gå til innhold

August- eller septembertreff for nov/des/jan-gjengen! Forslag til sted/dato?!?!?

Anbefalte innlegg

Heisann jenter :)

Tenker det kan være greit å være tidlig ute jeg... :) Som jeg kanskje har terpa på før, så er de to tette sommertreffene 27/7 og 15/8 så alle skulle få en mulighet til å møtes midt i ferieavvikling og slikt.

Når sommerferien endelig er over (for dem som har hatt ferie) så må vi jo få til det første "ordinære" sensommertreffet! Jeg ser gjerne at dere kommer med forslag til dato, samt sted. Det er ikke aldeles umulig vi blir en 15-20stk, så et sted med god plass er et must :)

Foreløpig ser jeg for meg at vi tar treffet ca kl 19 en ukedag rundt månedsskiftet (f.eks onsdag 30. august?), og så KAN vi jo være så ville og gale at vi finner et sted vi hittil ikke har vært... jeg nevner i fleng: Peking House i fjordagata, den asiatiske ved City Syk, Peppes Pizza, Akropolis.... åh jeg blir sulten, må slutte å skrive.......

KOM MED FORSLAG!

Fortsetter under...

Hei.

Her rekker ikke folk takke for forrige treff før du er frempå om et nytt...... (MAS!) hiihiihi

Jeg syns det blir litt tett med et møte 15 også igjen den 30, men det er bare fordi jeg gjerne vil ha med meg alle treffene......(alt for nysgjerrig sjø)

hvis det kan være ei uke senere så hadde jeg vært veldig glad... og på en annen dag enn onsdag.............

men nå er det ganske mange som ikke har rukket være med på noe av treffene som kanskje det passer helt perfekt for........ så jeg vil slippe til dem først jeg;)

Også må jeg si det med City syd (klarer ikke la være..sorry) : Jeg har ikke bil og bor på byåsen og derfor tar det meg nesten 1 time hver vei dit i motsetning til sentrum som tar 15 min................ Okei, der var et sagt.......

Jeg vet ikke jeg, demokratisk bestemmelse dette;)

Treffet 15 august er bestemt, vi skal på restorantino italiano på nordre;)

Dette er et treff til like etter, kjære deg;)

Og jeg vil gjerne ha med meg alle treffene så jeg vil at vi skla vente litt til før vi drar i gang med et 14 dager etter det den 15................... (veldig lang setning det der......håper du skjønt noe, ikke så god på å være kortfattet og forståelig samtidlig;)

Tjihi, var det jeg trodde, at det det 15 august var bestemt, også ble jeg plutselig forvirret over om det var flyttet osv osv

For min del kan vi også gjerne vente litt lengre, jeg reiser til Portugal den 30 august, så da får jeg ikke med meg noe treff da -men ingen krise om dere andre vil møtes altså! :)

Om noen vil møtes for en is eller en kaffe sånn utenom disse "store" treffene er det nå bare å hyle ut også! :)

heia!

jeg kommer hjem fra morocco den 20 august og vil gjerne fa med meg et treff for jeg reiser tilbake igjen for siste gang for fodselen.

det var jo sa koselig den 4.7

blir nok hjemme i norge 1 mnd

Annonse

Hei.

Hadde vært hyggelig om du fikk med deg et treff da ja, fikk ikke snakket mye med deg på det forrige treffet du var med på ;) Jeg satt for det meste og snakket med de på andre sia av bordet jeg;) Lurer sånn på om du rakk å få med deg ul her før du måtte reise???

Klem

Mange som syntes det ble litt tidlig allerede to uker etter neste treff... derfor prøver jeg et nytt forslag:

Tirsdag 5. september kl. 1900 på Peking House i Fjordgata?

Vad tycks, jenter?

Er ny jeg :) har aldri vært på et møte før...

Kan dessverre ikke komme den 15. august :( får besøk av mine foreldre fra frankrike :)

men det hadde passe bra for meg den 5. september :) jeg tror ikke jeg skal noe denne dagen ;)

Er litt sjenert jeg ;) men jeg må tore å komme ;) viktig ;) skal prøve i hvert fall :)

Du er hjertelig velkommen :) Vi er stort sett veldig snille da. Det kan være at vi prater innmari mye, men det skulle bare mangle med 15 gravide jenter rundt samme bord!

Følg med her på BiM-treff-sida, så venter vi spent på deg på neste treff :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...