Gå til innhold

julestjerne!! og andre hortensjenter

Anbefalte innlegg

hei!

jeg veit ikke ennå om jeg kan i morra.. skal komme tilbake til det i kveld en gang, etter at gubben er kommet hjem

begynner på jobb til mandag igjen, så skal få sjekka om det er mulig å få tatt meg en tur til horten ;)

men det hadde vært kult å møte noen andre i området som er gravide!!

kan vi ikke få til dette, a??

kom igjen, jenter!! man får ikke mere gøy enn det man lager sjøl!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5747212-julestjerne-og-andre-hortensjenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, ikke sant? hehe

er du veldig dårlig? jeg har HELDIGVIS sluppet kvalmen denne gangen, men forrige gang, var jeg ganske så plaget.. vet åssen det er liksom.. hehe

se an formen veldig, da ;)

vi har jo termin på samme dag, så det hadde jo vært artig å møtes FØR sykehuset ;) hehe

klem

Sjekk ut ang lørdag, da Ulvepus! Så møtes vi kanskje. Jeg er ikke i topp-form selv, men tipper et aldri så lite café-besøk (og en stoor kaffe latte) vil gjøre underverker på kvalmen! Hvor er det best? Stallen eller Kafferiet, eller et annet sted? Samme for meg. Jeg er klar!

(Vi kan jo like gjerne bli kjent, hvem vet - kanskje vi kommer i samme barselgruppe på helsestasjonen. Jeg bor jo syd i Horten, og har tidligere blitt plassert i gruppe med folk fra Åsgårdstrand.)

skal snakke med typen i kveld, som sagt, så får vi se..

han er vel ikke hjemme før i 21 tida, så det blir seint, men det går vel kanskje fordet??

det er det samme for meg hvor vi sitter og prater, men er det fint vær, så er det kanskje best å sitte ute?

klem

Annonse

ok, kan ta meg en tur i morra, men ikke for tidlig..

det er min tur til å sove litt ekstra i morra :D !!

hva med 14-15 tida? så kan vi møtes på sjøsiden, kanskje?

f.eks ved krakken ved coop?

det er jo ganske så midt i alt, så da kan vi jo finne ut hvor vi vil være?

send meg en sms på 47360543 hvis dere vil møtes i morra, da!! ;)

klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...