Gå til innhold

ÅÅÅNEIIIII!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fikk ikke penger idag likevel, slik jeg hadde håpt!!! Da har vi 4 kroner å kose oss med i helga, nesten ikke mat i hus, ikke noe alkohol i hus.... for en deppe helg!! Har vært skrapa blakk i hele juli, lkønnslippen kom i posten igår...hvorfor er ikke pengene her da... de kommer nok ved midnatt neste bank dag...og de dritbankene har ikke kjøringer i helgen!!! Så istedet for penger ved midnatt inatt, så er det ikke kjøring før midnatt natt til mandag!!! Det er så dårlig gjort. Hater helg!!!!!! Dritbanker!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5747196-%C3%A5%C3%A5%C3%A5neiiiii/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm! Hva med å pante flasker? Jeg har overlevd ganske mange helger pga av pant!!! Hvorfor ikke dra ut, gå tur, bade, sole seg....??? "Man tar det man haver!" pleier min mor å si!

Vet hvor frustrerende det er, men sånn er livet innimellom!!!

Ønsker deg uansett en fin helg med din kjære!

Åja? Hmm...har aldri fått inn på ettermiddager...kansje jeg skal ringe banken og høre om der er flere kjøringer...vet de har klokka 10, 12 og midnatt.....

Flaskene er allerede pantet, slik overlevde vi denne uka... får gå ut og lete etter flasker imorra da...det har vi gjort før og da har vi noe å gjøre på samt kommer oss ut i sol og frisk luft

Annonse

For å låne må vi stiukke til venner og dsa må vi ha busspenger da vi bor på landet... :-) Men der er håp! Ringte banken, der er en kjøring til idag, mellom kl 15 og 17...håper som bare det!!! Vil lage god middag idag, får jeg penger skal jeg lage salat med spinat, avocado, kylling, feta, oliven, tomat, pinjekjerner, rå brokkoli, rå løk...nammis!!!!! Og kjøpe en karting hvitvin :-) Får besøk ikveld, så hadde vært kjekt å kunne by på vannmelon, jordbær og hvitvin...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...