Gå til innhold

August: Fødeklar!


Gjest Frantic

Anbefalte innlegg

Gjest Frantic

Da er jeg idag 37 uker på vei og kan visst kalle meg fødeklar! I denne varmen kunne jeg godt tenke meg å føde når som helst - er så utslått at jeg ikke får gjort stort likevel........ Helt merkelig at jeg for en uke siden var på min siste trening, men denne uken har jeg ikke tenkt tanken på en liten tur en gang - er plutselig blitt så sliten i denne varmen..........

 

Flere her med termin 20.august? Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 19. august. Går egentlig bra, men har mye ondt pga bekkenløsning. Gleder meg til å få han ut, så kroppen kan normalisere seg igjen. Samtidig så nyter jeg å gå gravid, synes det er ei herlig tid fyllt av forventninger og spennende tanker, og så er det jo en helt utrolig følelse å kjenne spark og bevegelser! :-)

Har det meste ferdig i huset nå, men litt gjenstår.

Er veldig spent på fødselen, tenker mye på den og på hvor sterke de smertene egentlig er? hadde keisersnitt sist, men hadde rier i 33 timer først, så jeg vet jo litt om det, men husker det rett og slett ikke så godt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej jag har termin 19 augusti og jag kunde också tenkt mig att få honom ut NÅ :) Men blir utålmodig....og sover ikke helt bra då man må på do hele tiden... Men man ska ju vara glad att den lille har det bra og jag koser meg med magen men glädjer mig till att få hålla honom og som du skrev att kroppen ska återgå till det vanliga igen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...