Gå til innhold

Tanker i prøvetiden.....;(

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo har vært prøvere i 7mnd nå oo uten noe positivt resultat.. Sambo ønsker dette like mye som meg, men han har et barn fra før så jeg tror ikke han forstår hvor inderlig skuffa jeg blir hver mnd når mensen kommer eller det blir en negativ test. Han har flere ganger sagt at "du har kanskje ikke egg du","kanskje du er steril" slike ting og jeg har holdt maska og begynt å snakke om andre ting. Med jeg tror ikke det har vært noe som har såret meg like mye som disse ordene:( Fikk nylig tlf fra to venninner som måtte dele nyheten om at de har blitt gravide, fint for de og jeg prøvde virkelig å glede meg på deres vegne selv om det er vanskelig. Etter samtalene knakk jeg sammen og sa til sambo at nå håper jeg virkelig ikke at flere av venninnene mine er gravide, nå føler jeg det er min tur! Og jeg fikk den kjeften om at jeg var en dårlig venninne og egoistisk og greier. Men hærregud da, tror ikke dette er så uvanlige tanker å ha jeg etter mnd med prøving, eller hva? Unner mine venninner å bli gravide, men føler det er min tur snart...uff, er jeg egoistisk? Dette endte med at jeg ble flyy forbanna på sambo og fortalte han hvor såret jeg ble over at han sa at jeg kunne være steril og greier, ikke noe jeg vil tenke på enda selv om tanken streifer meg i blant. Tror ikke han skjønner hvor dypt et barneønske er i en kvinne jeg, klokken min tikker ihvertfall.

i de siste 2pp har det blitt lite sex også fordi han er såå sliten etter jobb og da kan han jo ikke forvente at jeg blir gravid heller.. Jeg prøver alt fra sexy undertøy til fantasier, u name it, men blir ikke noe sex likevel. Har jo store forventninger til de fruktbare dagene og at denne pp skal det skje og så blir det ikke noe sex... blir lei meg og skuffa jeg..

Er det bare jeg/vi som har det sånn eller er det flere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5746787-tanker-i-pr%C3%B8vetiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er absolutt ikke alene..Sliter med samme tankene selv, og det er ikke fordi hverken du eller jeg er egoistiske, det er fordi vi er mennesker! Syntes det er veldig dårlig av din sambo og snakke slik han gjør til deg, han burde heller støtte og si at dette klarer vi!

Du er ikke egoistisk eller slem, og det er jeg sikkerpå at dine gravide venninner skjønner hvis du forklarer de hvordan du føler det!

Klem

Enig med den........det er en helt normal følelse....jeg har også mange gravide venner....og det er klart at vi også skulle ønske at vi ble gravide. Det er ikke lett dette....men vi får prøve å holde ut...en dag skjer det oss også!

Det er klart du blir såret når samboeren din sier slike ting......det synes jeg var veldig dumt sagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...