SurferMamma Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Sorry for at jeg holdt deg våken i hele natt med mine urimelige hormoner.Gårsdagen var kjempebra, bra dag på jobb, masse iskrem til dessert og så to timer volleyball med jentene. Følte meg slank og spretten. Når jeg kom hjem var du i strålende humør. Du hadde akkurat snakket med broren din Down Under som kunne fortelle at alt er planlagt til vi kommer om under to uker. At vi lander på torsdag og fredag drar alle gutta ut til Morton Island på utdrikkingslaget mens jentene drar til Surfers Paradise og Spa med champis og rockekonsert etterpå. Og jeg hadde lyst til å være glad på dine vegne, for du vet jeg hadde egentlig tenkt å være en sånn positiv og ubekymra mamma, men i stedet holder jeg deg våken hele natta fordi jeg er sur fordi jeg ikke kan drikke i utdrikningslaget og lurer på om det er farlig å surfe når man er ti uker på vei. Om jeg kommer til å skuffe jentene fordi jeg ikke er samme Mari som synger høyest og tar luftgitarsoloer på bordet med skeivt smil. Så ringer du meg på jobben nå og er verdens søteste og sier de rette tingene og ber meg ut på middag og forteller at alle gutta drar til Stavanger for å surfe i dag, men du blir hjemme med meg. Så jeg sender deg avgårde med gutta, vi tar den middagen en annen dag, vet hvor mye du savner bølgene. Leser på doktoronline at det er greit å surfe i første trimester og tenker at de har vel lett-øl i Australia også og planlegger tre skikkelige grinefilmer og masse krokanis og bare være hjemme alene og dele celler som har halvparten av dine kromosomer og halvparten av mine. Jeg elsker deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5746461-kj%C3%A6re-kj%C3%A6resten-min/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå