Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var nettopp til legekontroll, er i uke 34. legen gadd da ikke høre etter fosterlyden, trodde man skulle det hver gang. er jo betryggende å høre at det slår som det skal. han stod også med ryggen til når han vurderte hvor hovne bena mine var. er det vanlig med så dårlig legepraksis? føler ikke at man blir tatt seriøst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, denne her høres virkelig ut som om han har riktig yrke....Håper du har jordmor du kan gå til i stedet?

Skrevet

Høres helt utrolig ut. Har du vært hos ham før? Ta det opp med ham, ihvertfall be om å få høre fosterlyden. Det tar uansett ikke lange tiden. Tror jeg vill bedt om annen lege.

Skrevet

hadde han bare en gang, fordi han jeg har er på ferie. men han burde jo ta bedre vare på pasienten selv om det ikke er hans! jeg ble så overrasket over at han ikke tok fosterlyden, innen jeg skulle opp fra benken hadde han gått ut. så rakk ikke helt summe meg...

Skrevet

Jeg synes i så fall du burde si fra til din vanlige lege når han kommer tilbake. Ikke sikkert han synes det er spesielt fint at vikaren hans hopper over viktige punkter i undersøkelsen...

Skrevet

En trenger ikke gå til lege i det hele tatt. Det er OK å gå bare til jordmor. Hun henviser videre til lege dersom det skulle være behov for det.

Jeg har bare vært hos legen den første gangen. Er begynt på uke 31. Har fungert veldig greit for min del. Vet at jeg er i de beste hender.

Skrevet

Samma her.. Vør t legen en gang,og d va første gangen.He kun vør me jordmor etter d.Og d he jo vør heilt greitt.

Skrevet

Føler jeg har det på akkurat samme måte. Har tatt en urinprøve, pga av de trodde jeg hadde en urinveisinfeksjon. Har mått ringe ned dit for å mase om hvordan dyrkningen har gått, og de kan ikke svare. Jeg gikk inn på fastlegeordningen med engang å byttet legen min til en annen. Nå har han gjort nok tull i min graviditet. Nå var det på tide å bytte, når han ikke viser noe trygghet eller kompetanse. Jordmoren min er på ferie, og måtte bruke han...æsjjj... Ville ikke veie meg eller noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...