Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 er det noen som vet om man selv søker, eller om det må gå via lege? hvis man søker selv, hvordan går man frem? hvor tidlig må/kan man søke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, Jeg har også tenkt å søke på Riksen, og skal prøve å få legetime til uka for å få det ordnet. Hvis jeg ikke får legetime neste uke, vil jeg selv ringe Riksen. Har hørt at man selv kan søke der om det er lenge før man får komme til første kontroll hos lege/jordmor for å ordne opp i slike ting. Jeg er 6+6 og vil søke senest før uke 8. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. juli 2006 #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Jeg ville i utgangspunktet også til Rikshospitalet, men jeg var hos lege nå på mandag og hun sa at jeg ikke kunne velge. Jeg sogner til Ullevål, og da må jeg dit. Litt skuffet :-/ Jeg nevnte at jeg hadde hørt at det var så mange som ble avvist i døra fordi de ikke kommer på termindato, man da lo hun og sa at det hadde hun aldri hørt om. Hmmmm. Hva skal man tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 28. juli 2006 #4 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei jenter! Titter innom fra 2. tri jeg. Jeg ringte selv opp til Riksen og ble satt over til hun som fordeler fødeplassene. Der fikk jeg lov til å reservere en plass inntil de mottok søknaden min fra legen. Jeg ringte og reserverte i uke 7 og søknaden ble sendt fra legen i uke 10. Gikk bare 2-3 uker før jeg fikk brev i posten om at jeg hadde fått plass samt time til UL. Jeg sogner egentlig til A-hus,men siden det er fritt sykehusvalg i Norge kan man søke på det sykehuset man helst vil føde på. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 Samme her, jeg sendte en e-mail til riksen vedr søknad om fødeplass der i uke 6, og i uke 7 fikk jeg brev om at jeg hadde fått fødeplass og dato for UL. Så det er ikke noen vits i å vente på legen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 29. juli 2006 #6 Del Skrevet 29. juli 2006 Hvilken mailadresse sendte du til da? Jeg vil også prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå