Gå til innhold

amming i sør Frankrike?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen franskmenn gjoer det iallefall. De er ikke saerlig positiv til det og du kommer nok til aa faa noen blikk, for aa si det slik... Men hvis du skal hit paa ferie, hvorfor bry seg :) Du kan jo ha et saann chiffong-skjerf over deg, saa kanskje du foeler deg bedre...

Skal til Provence - til et lite sted som heter La Cadière d´Azur. Har fått leie hus der. Gleder meg sånn! Drar om en måned..Skal også reise rundt i to uker - kanskje over til Italia. Hvor i Frankrike befinner du deg da?

Annonse

Franskmann?? Nei! Hehe - bare tuller. Nei, samboeren min er fra Tyskland. 4 aar siden vi moettes her nede naa, mens jeg var paa ferie. Etterhvert flyttet jeg ned hit. Orket ikke langdistanseforhold. Vi er her for han jobber her akkurat naa, men vi skal nok se oss norover etterhvert ja.

Ja, det er jo mange plasser aa anbefale her nede. Synes gamlebyen i Antibes er veldig fin.

Det spors jo hvor mye tid osv osv man han, men jeg anbefaler en titt i St. Tropez, Cannes, St Paul de Vence, Monaco... Har ikke vaert saa mye rett paa den andre siden av grensa i Italia jeg da - bare San Remo.

Dere slipper iallefall unna den verste tursitstroemmen og traffiken naar dere kommer litt senere!

Du faar si fra da vet du, naar du er innom i Antibes - hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...