MissAntrop Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Vet dere når legen/jordmor tidligst kan høre hjertelyd fra babyen? Ikke på UL men på en vanlig kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 Legen har ikke klart og finne på meg før i uke 17.... Men jeg vet om flere som har fått høre den i uke 11. Og et par som har hørt i uke 9... Men det er ytterst få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. juli 2006 #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Vi prøvde å finne hjertelyd i uke 9, men fant dessverre ikke det. Hun sa det var ikke vanlig å finne hjertelyd så tidlig uansett, så jeg ikke måtte være så skuffet (for det ble jeg jo). Jeg venter til vanlig UL innkalling og håper på det beste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 28. juli 2006 #4 Del Skrevet 28. juli 2006 Førstemann uke 16, (prøvde ikke før) Jeg hørte det i uke 13 forrige gang. Venninna mi hørte det i uke 11. Verdens herligste lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå