Gå til innhold

August: mensen termin i dag:-) kor d går?


kevin+oscar

Anbefalte innlegg

1 termin er i dag, mensen, ul termin er om 1 uke... men håper virkelig at det er denne som gjelder... varmt og har alt for mye vann i kroppen... som så mange andre.....

i går satt ei akupunkturnåler for å se om det kunne hjelpe lillegutt m å komme ut nå, har ikke sett han ennå men..... lever i håpet...

mensensmertene er d ingenting å si på.. murrer både forann og litt i ryggen..... små stikker i sidene... klar som et egg..... ak nå har ei veldig lyst til å bli julijente;-)

men, kun 3.5 uke igjen max om han ikke vil ut...

 

enn m dere?

kor det går damer?

klem til alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frantic

Skrev nettopp et innlegg om at jeg kan kalle meg fødeklar fra idag av - og det hadde vært deilig å føde nå snart :-) Er som deg plaget med varmen. Har vært moden med litt åpning siste mnd, så det kunne godt begynne å skje litt mer snart. Har hatt smårier noen netter innimellom, men de gir seg etter maks 2 timer. Gikk slik med nr 2 også, men han holdt seg jammen inne til 4 dager før termin likevel. Og kanskje denne frøkna har tenkt å være litt mer utspekulert og lure meg til å gå over for første gang - hvem vet..........

 

Men skal på min første modningsakupunktur på mandag, så kanskje det setter litt fart i sakene. Om det ikke blir fødsel med en gang må jeg si jeg har kjempegod erfaring med modningsakupunktur fra sist gang, når fødselen først startet hadde jeg en drømmefødsel som tok 3,5 timer fra første ri til gutten var født! Utpressingen var gjort på 8 min, til tross for stor gutt på 4300 g, 49 cm og 37 cm rundt hodet :-)

 

Stor klem til alle dere andre augustdamer - og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin om 12 dager. har vel i grunnen ikke så mye å klage på, bortsett fra at jeg syns det er fryktelig varmt.. svetter og svetter.. men har sovet veldig mye de siste dagene, er nesten ikke på do om natta heller, og det lille jeg hadde av vann i kroppen, ser ut til nesten å være borte..?.. men kan skrive under på at jeg er lei av å vente ja. ønsker så sårt at lillegutt skal komme ut nå, så jeg får hilse på han:) føler at jeg har ventet på han en evighet. lurer så fælt på hvordan han ser ut, og hvor stor han er, hvordan han er i forhold til om han vil være mye våken, gråte mye, eller sove hele natten, om han vil greie å ta puppen med en gang, og masse mer jeg lurer på:) han har i grunnen vært veldig rolig inne i magen da, men mest våken om natten..

 

jeg har menstermin 8 august, og ul termin 9 aug, så må kanskje vente helt til da.. men hvor skal jeg hente den tålmodigheten fra da?? :)

 

lykke til, håper du får hilse på bebisen din allerede idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går :-)

Bekkenløsning, hjertebank, søvnvansker, treg mage, halsbrann, stor mage, vidunderlige spark, og forventningsfull spenning!!! :-)

var hos legen i går som sjekket meg, og han sa livmorhalsen var blitt myk. Det ble jeg kjempeglad for, og håper det betyr at ting snart starter. Leser jo av innlegg her på BIM at mange har gått slik lenge, så jeg bør kanskje roe meg ned og ikke ha for store forventninger om at det skal skje snart?!?

Har ingen mensmurringer, kun stikking av og til.

Har et barn fra før, da begynte det med vannavgang 19 dager før termin, og endte opp i keisersnitt. Er derfor kjempespent på om det blir vanlig fødsel denne gangen! Håper det.

 

Du får ha masse lykke til, du er ihvertfall snart i gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...