Gå til innhold

Dere som kjenner til meg..... (Ikke sarte sjeler...)


Adalis

Anbefalte innlegg

Var til ul igår, fosteret var dødt........ Var i min 11. uke..... FY faen jeg er så lei meg og sint og forbanna.... Hvorfor?????????

Mistet i sa i uke 8 i mars, og vi gledet oss noe vanvittig nå....

Var på utskrapning i går kveld.... Jeg er helt knust......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så trist:(

 

Føler virkelig med deg, sender tusener av trøste klemmer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvoradn kan sånt bare skje? Jeg synes virkelig synd på deg nå, det er jo det vi alle frykter. Maaaaaange trøsteklemmer fra meg. Hvorfor var du på UL, begynte du å blø?

Jeg vet ikke hva annet jeg kan si enn at jeg føler virkelig med deg. Jeg er i min 11-uke og har mye vondt i korsryggen. er redd det ikke går bra med meg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skremmer jeg deg kanskje, det er absolutt ikke meningen, men siden du spør så skal jeg svare. Jeg var først på ul i uke 9 (8+1), (lysebrun utflod) gynk. mente da at jeg bare var 6 uker på vei, jeg nektet for det, fordi det var umulig i forhold til positiv test. Han hørte ikke på meg og svarte frekt. Men alt var bra, og hjertet slo. Var der nå igår (10+4) mest pga at de skal skrive litt om hvordan de skal rette opp syingen etter forrige fødsel. Og så hadde jeg rie-tak i magen hele forrige uke, som brått sluttet fredag. Ringte å ba om timen selv, (skulle egentlig hatt en time allerede i uke 6-7, og blitt ferdig med alt der, men pga ferieavvikling og tull med henvisning ble det slik) og fikk. Kom ned, og jeg utbrøt "å jeg er så redd det er dødt". Han tok først ul på magen fordi han sa det var rutineul, og så sier han "jeg tror du har rett", hæ sier jeg, ja dette så dårlig ut. Jeg ble jo kjemperedd, men inni hodet mitt forestilte jeg meg at han så feil fordi han trodde det var rutineul i uke 18. Det var liksom forklaringen min. Men nei. Så det var feil fra første ul jeg var på, men siden den legen ikke hørte på meg, så fikk jeg ingen advarsel. Har nok dødd ei lita uke etter første gang jeg var der. Har også hatt vondt i korsryggen i tre-fire dager, men det tror jeg er fordi jeg har sover litt lenger om morgenene enn jeg pleier. Er du nervøs, så ring og fortell det, så kanskje du får komme inn til ul.

Lykke til!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så fælt! Det er virkelig ille og miste, uansett hvor langt en er på vei!!

 

Men en annen ting... Jeg har mye vondt i korsryggen. Men jeg var til ul i uke 11+5 og alt var bra, og nå er jeg 15 uker... Så du over her, ikke bekymre deg for mye... :)

 

Lykke til til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adalis!

 

Må bare si at jeg er kjempe lei meg på dine vegne. Jeg husker du mistet i mars for da var jeg nygravid og helt fersk på disse sidene. Å lese om deg da gjorde inntrykk, men dette her er bare fryktelig urettferdig og uforståelig.

Ta vare på dere selv og jeg håper fremtiden bringer en ny og frisk spire når dere er klare for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen, tusen takk for alle varme ord... Jeg tror og at det skjer fordi noe er galt, rett og slett fordi kroppen ordner opp. Men likevel blir jeg jo redd for at noe er galt.... To ganger på fem mndr... Men, men....

Kan jo ikke gå og tenke slik heller. Men jeg var så helt helt sikker nå på at alt skulle gå bra. Og ikke blødde jeg eller noenting, fikk jo kjempesjokk.... Var jo bekymra, men ikke mer enn vanlig..

Huff, håper snart jeg kommer inn hit igjen. Tusen takk til alle dere som bryr seg, og til dere som blir bekymret, jeg tror hverken man kan forebygge eller fremprovosere noe slikt... Det er håpet mitt, og det tror jeg. Ellers hadde jeg blitt ødelagt av skyldfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så trist når jeg leser dette. Sender deg mange mange

trøsteklemmer.

Jeg mistet selv for to uker siden, var bare i 7. uke, men uansett var det utrolig tungt og trist. Hadde også sterke smerter i korsryggen, i tillegg ekstrem kvalme, oppkast, diare og magesmerter. Hadde en dårlig følelse fra jeg fant ut at jeg var gravid.

 

Håper du slipper å gå gjennom dette en gang til. Ingen fortjener det...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var kjempe trist å lese!! Huff.. :'(

 

Sender deg mine varmeste tanker iallefall!!

 

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff føler med deg, sender deg en stooor trøste klem!! har selv mistet 6 stykker både sa og ma pluss en datter som ble bare 14 dager gammel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...