Gå til innhold

Synger dere for magen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har ikke kommet i gang med synging enda..

Min kjære er flink til å prate med magen, og insisterer på å synge den grusomme Postmann Pat-sangen..... og han har ikke _litt_ sangstemme engang... Stakkars barn, sier jeg bare...

Å synge Trollmorsangen var en god idè! Det skal jeg begynne med.

Den sangen er koslig. Mannen min (uvant å si det) har vært å kjøpt "barnets første bok" eller noe lignende. I den er bla. den sangen og mange andre sanger, eventyr og regler.

Har lyst til å begynne jeg også, men det føles litt rart å synge / prate til magen. Jeg prater jo inni meg men det hører jo ikke lille huleboer`n! :-)

smaboern synger for den lille hver kveld, typisk meg å ikke huske hva sangen heter, m det er Preple fra dum dum boys og ei dame synger den.. Refr går "drøm søtt, du er trygg i natt...." den er veldig fin... Han sang den for sønnen sin, og etter han var født og var urolig så roet han seg når han ble sunget den sangen. så det funker...

Annonse

Vet hvilken låt du mener, og den er supernydelig!

"Månen den er stor og rund,

både den og jeg er full,

glad jeg har et sted å gå,

der ligger du og sover nå....

Drøm søtt.... du er trygg i natt...

Drøm søtt...

Ikke farlig, bare stort og svart"

Mange år siden jeg har hørt den nå... :-)

Denne sangen må jeg høre!!! Det er nemlig noe som demrer langt bak i hukommelsen, og jeg er sikker på at jeg elsker denne sangen. Nå har jeg søkt og søkt på nettet, men jeg finner den ikke. Er det noen som kan fortelle meg hvem Prepple synger den sammen med?

På forhånd takk for hjelpen.

Annonse

å syng dokker allerede.... æ bestandi treg.. men sambo kommer aldri i livet t å synge t magen min.. (heldigvis) men prate, d kain han.. syng høgt i biln... den ultimate syngeplassen! ingen andre kain høre mæ!!!

æ syns det e rart å synge tel magen ... veit at den kain oppfatte lyd og sånt men... æ syns det e litt teit... ja, æ e nokk ikkje så moden enda. hehe!

I og med at jeg synger stort sett hele tiden, og spiller gitar, så får vel babyen med seg en hel del.. Min lille sønn på to år hørte ofte på Åge Aleksandersen og Dum Dum Boys i magen, og han digger fortsatt å høre på det.Dum Dum er favoritten.. Hehe.. Ellers jobber jeg i barnehage, og synger MASSE barnesanger hele tiden, så når det gjelder musikk, tror jeg mine barn får det inn fra dag en..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...