Gå til innhold

Skal til samtale på Ullevål i dag, gruer meg så fælt !!

Anbefalte innlegg

Tenk om jeg får en lege som ikke vil høre på meg, eller at jeg er nødt til å kjempe for at de skal forstå meg...??!!

Har ikke sovet ordentlig på lenge pga dette her, grubler på det hele tiden og er så sliten nå, hvordan skal jeg ha energi til å kjempe for noe som helst?? Orker ikke kjempe for siste pizza-stykke engang...

Huff, håper tiden går fort så jeg får dette overstått.....

Fortsetter under...

Ønsker deg masse, masse lykke til!!

Skal du ha med samboer/mann så han kan kjempe sammen med deg?

Du må gjerne fortelle oss hvordan det har gått etter samtalen. Hvor langt er du på vei, forresten. Jeg lurer selv på når det er vanlig med samtale.

Takk for det :o)

Nei, han skal være hjemme med datteren vår så lenge, men han er ikke så flink til å argumentere så synes det er like greit at han ikke er med. Men han har sagt at hvis de nekter så får vi skrape sammen 20.000,- og ta det privat. Han er god da, men jeg vet ikke hvor vi skal få de pengene fra...

Er i uke 34, men vet ikke om det er vanlig å ha samtalen da, er bare fordi jeg knakk sammen sist jeg var hos jm og hun sendte brev til ullevål med en gang. Tror du får en samtale så fort som mulig hvis du ønsker det.

Skal si ifra hvordan det gikk, skal være der kl elleve.

Gikk forresten på do nå og så at jeg hadde tatt på trusa på vranga i dag, er helt utafor....

Lykke til til deg også !

jeg vet akuratt åssen du har det....jeg skal til time på mandag, og har grua meg i mange dager....

men jeg lurer på, skal du søke om keisersnitt,eller er det en samtale for å finne ut åssen fødsel du skal ha??

Det går nok bra skal du se, få i deg nok drikke så du er "klar" i hodet, og skriv gjerne ned en lapp om alt du skal si....stikkord..

Er så fort å glemme når en sitter der...

tenk litt over åssen du svarer, kan være at de skjønner at du mener alvor, hvis du svarer bevist...

Er ikke lenge til du ska ltil time nå, så ønsker deg lykke til i dag....

Takk for koselige svar! Som dere ser har jeg endret nick så jeg fikk ks, og er veldig glad for det. Hadde forberedt meg veldig, var klar til kamp, gjort notater og det hele. Men så spurte han bare om jeg var helt sikker, og jeg sa veldig bestemt ja! og det var det. Ble helt paff jeg... Men har hatt ks tidligere så han sa at da vet jeg jo hva jeg går til, og det bekkenet mitt sa han var i trangeste laget så var nok også derfor det gikk så greit.

Nå kan jeg kanskje slappe litt av og begynne å sove litt på nettene igjen :o)

Annonse

Hadde forresten tenkt akkurat det samme som deg, og da han så hvor bestemt jeg var, spurte han ikke mer, så følg dine egne råd så går det nok bra.

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...