Gå til innhold

huff....hun skriker og skriker

Anbefalte innlegg

hun har pleid å sove stortsett hele natten....fått pupp i søvne osv.... men da vi var på hytten begynte hun å skrike sånn om natten. hun sover egentlig og skriker i søvne... og med engang man bysser rundt på henne så blir hun stille..hun sover videre...men med engang man sitter seg ned så vræler hun på igjen.....

hun har ikke gjort dette på nesten en uke nå..men nå i natt gjorde hun detigjen... hun sov fra kl 0845 - 02.30 og fikk da mat (pleier aldri sove så lenge om gangen) så våknet hun igjen ca 4 tror jeg...og hun skreik og skreik....jeg er syk og sambo hadde sagt at han skulle stå opp med henne i dag... så han tokhenne...hun sovner, og med engang han skal legge henne ned skriker hun...... og det har hun gjort helt til nå...nå sa jeg at jeg kunne ta henne....jeg la henne naken på stellebordet...og da smilte hun som bare det... så begynte jeg å kle på henne...og hun begynte å grine.... hun skal bare bli bysset.... hun pleier å være super blid på morgningen..like godt å prate osv...men ikke i dag... nå sitterhun i "dissen" sin....

huff... hva gjør man? jeg orker ikke høre på at hun skriker lenge..kjenner det stikker inni meg når hun griner.... så klarer ikke å bare la henne ligge... hun er så liten enda (straks 3 mnd)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5745467-huffhun-skriker-og-skriker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være at det er for varmt i sengen hennes da? At hun har for mye på seg? Og ettersom hun ikke likte å få klær på seg.

Eller at hun ikke får like mye av deg nå som du er syk.. at hun ikke kjenner igjen deg helt, fordi man lukter jo litt annerledes når man er syk, så at hun da har vondt i "mammalea" si :)

Eller kanskje hun er sulten. At hun begynner å kreve litt mer enn det puppen kan gi? Kanskje prøve en flaske MME før hun tar kvelden.

Jeg vet hvor forferdelig det er når de bare griner og griner. Vår hadde kolikk i 3 mnder. Endelig er det over:)

tror nok ikke det er at hun får for lite mat...hun prøvde ikke ta puppen en gang...men litt over 8 ville hun ha mat... da ble hun ganske blid en stund...hun bæsjet og jeg skiftet på henne... rundt halv ni - ni sovnet hun og hun sover enda..helt utslitt etter natten... når hun da sovnet så la jeg henne ned i korgen og der har hun sovet til nå..ligger der enda...skjønner ikke hvorfor hun ikke kan ligge i sengen sin da...er ikke varmere eller noe der liksom.....

tror nok ikke det er fordi hun er varm heller...for hun ville bare bli bysset...selv om hun sovnet så begynte hun å hyle når sambo satt seg ned i sofaen , eller sengen......

huff...merker virkelig at det er en ny sjef i heimen...... men men..får se hvordan hun blir utover dagen...og ikke minst i natt..er kjempe glad for at sambo er hjemme nå...siden jeg ikke er helt i form...kan jo være at det er noe i det at hun ikke kjenner meg igjen..men skulle jo ikke grått fordi pappaen ikke ville bysse liksom.... nei... håper det går over snart..er et lite stabeist vi har fått... akkurat som moren sier pappaen...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...