Gå til innhold

Er så fortvila vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

jeg hadde for en mnd siden besøk av min mor og tante.

Dette var i min værste kvalme periode av svangerskapet. Jeg lå for det meste på sofaen. Har fått vite at pga. dette så satt min mor og tante og baksnakket meg til min mann og 2 eldste barn.

De sa for eksempel at jeg er en forferdelig dårlig mor som ikke er glad i barna mine. Mannen min unnskyldte meg og sa jeg var syk fordi jeg var gravid. Min mor mente dette bare var tull. Hun hadde aldri vært syk når hun gikk gravid og da var ikke jeg heller.

Jeg tok dette opp med min mor og tante senere, da fikk jeg slengt i ansiktet det at jeg er verdens værste mor, og at de ikke kan skjønne at jeg skal ha flere barn når jeg ikke er glad i de barna jeg har.

Jeg har bedt både min mor og tante om å ryke og reise og holde seg langt unna meg og min famile, da truet de med å melde meg til barnevernet og kom med masse ville historier om atjeg mishandler ungene mine. Jeg ble selv mishandlet som barn og jeg har sverget på det et mine barn aldri skal få oppleve noe sånt. Der er min mann og jeg enige.

har et problem og det er at min mor hadde med seg min eldste jente til syden for 2 år siden. det er meningen hun nå skal ha med neste mann. Jeg har ikke lyst til dette i det hele tatt.

Er redd min mor skal sitte og baksnakke meg til min datter.

Både min mor og min tante har i ettertid av krangelen vi hadde ringt og spurt ut mine døtre. I tillegg har min mor sendt meg mange trussel sms og utrolig sårende sms mange ganger om dagen etter dette. Når jeg ikke svarer dikter hun opp meldinger og sender min mann ekle meldinger som jeg liksom har sendt henne. Hun slenger dritt.

Dette er en veldig fortvilende situasjon og ber dere om råd.

Hva skal jeg gjøre? Akkurat nå vil jeg ikke ha noe som helst med disse personene å gjøre.

Tusen takk for at dere tok dere tid til å lese og svare meg.

Denne gang signerer jeg med anonym

Fortsetter under...

Helt ufattelig at spesielt din mor, men også din tante, kan holde på slik mot deg!!!!!!!!! Hold deg langt unna de!!!!!

Finn på noe annet for din yngste datter som skulle få være m på syden tur, jeg ville ikke sendt henne med noen som kan si slikt om og gjøre slike ting mot sin egen datter. Vet jo aldri hva hun sitter å sier til din datter!?

Vær sterk, for jeg vet så inderlig godt hvordan d er å være i konflikt m foreldre, selv om man ofte godtar mere fra de man er glade i så går d en grense for hva man skal finne seg i!

D var ikke mye til svar, men prøvde nå i alle fall:)

Skjønner at du ikke vil ha noe med de å gjøre. Dette er en trist sak som du er helt uskyldig i. Ville nok holdt meg borte fra dem i allefall for en stund. Du trenger ikke den type stress akkurat nå. Anbefaler deg å ta vare på meld du i tilfelle din mor faktisk går til barnevernet.

Lykke til og kos deg med den lille i magen og de 2 utenfor magen.

En kjempe stor og varm bamseklem fra

Uff dette var kjempetrist aa lese!!

Har ingen svar til deg jeg jenta, bortsett fra aa si lykke til :)

Men ville nok anbefalt som de ovenfor her sier, hold deg unna og spar paa mld osv som du faar fra henne. Noter datoer hvor ting har skjedd osv, i tillfelle hun kontakter barnevernet! Og s0rg for at barna dine ikke har noe kontakt med disse menneskene ogsaa, det kan da umulig vere sunt for dem aa havne midt oppi dette!

KlemKlem

Utrolig trist... føler virkelig med deg! Vet ikke om jeg har noen "mirakel"råd å gi deg, annet enn det de andre sier... hold deg unna, du fortjener ikke det og behold meldingene. Desverre er det noen mennesker som er sånn, selv familiemedlemmer. Man må ikke like folk selv om de er familie... du kan velge de menneskene du vil omgi deg med. Velg bort de som gir deg negativ energi. Og husk at dette ikke er din skyld eller deg det er noe i veien med. Det er de som har problemer og det burde de selv ordne opp i. Lykke til :)

Hei lille venn!

Det var leie saker å lese.

Jeg synes uansett du skal omgå kun gode venner og positive venner i denne perioden fremover.Unngå så langt det lar seg gjøre og havne oppi diskusjoner.Du er i en sårbar periode akkurat nå.Mannen din bør støtte deg 110 % og ta over når det er noe.

Gi masse go'ord og oppmerksomhet til dine barn, vis at du elsker de uansett hva andre sier.Ikke diskuter uten at barna spør.

Og husk:det skal mye til før barnevernet går til verks.Så lenge du har tid på ditt rene og intet klandreverdig kan bevises, har de ingenting å bygge på.Kun tomme trusler.

Om de sender deg flere trussel sms kan du politianmelde de og be at politiet forbyr de å nærme seg din bopel.

Jeg er ingen ekspert på området, men jeg håper alt går bra!Og kom med det om det er noe mer.Vi er her vettu ;-)

Masse GO'klemmer og varme tanker til deg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...