Gå til innhold

Fremdeles bagatellisering av GBS (raser fra meg)

Anbefalte innlegg

På mandag ble det påvist at jeg hadde urinveisinfeksjon. Legen som undersøkte meg på fødeavdelingen (Haugesund sykehus) var nøye og tok også prøver på streptokokker. Siden jeg skal være bortreist i 3 uker, ba hun meg om å ringe i dag for å høre om resultatene. Da jeg da gjorde dette i ettermiddag, traff jeg på en av de sureste damene jeg noen gang har snakket med over telefonen. Det var bare til å vente på et eventuelt svar som kom i posten og ta det med ro. Så var det dumt av meg å bekymre meg, siden terminen ikke var før i desember. Til sist måtte hun pent gå og hente resultatene likevel og spurte etter navnet mitt. Nå er fornavnet mitt litt sjeldent, så hun fikk det ikke med seg med det samme, så braste hun bare: .... (etternavn) HVAFORNOE? Det var gale det og, liksom. Maken til en ufordragelig person har jeg ikke truffet på. Får inderlig håpe det ikke blir jordmoren under fødselen, da. For da nekter jeg å føde :)))

ER DET VIRKELIG SÅ VANSKELIG Å GJØRE JOBBEN SIN??? Er ikke hun der for å hjelpe meg i denne situasjonen?

Fortsetter under...

Kanskje det var veldig varmt? Hun kan ha vært alene på vakt? Gubben har ikke gitt henne noe action på ukevis? Så hun har trøstespist sjokolade og gått opp 5kg den siste uka? Frisøren gjorde feil så hun går rundt med grønt hår? Pluss at hun var premenstruell og ikke hatt tid til å spise lunsj?

hihihi.....

forøvrig enig med deg - selv om alt dette faktisk hadde skjedd, så sklle hun vært i stand til å yte service på telefonen. Men alle er menneskelige... :) Da er det godt du kan blåse ut litt irritasjon her hos oss!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...