Gå til innhold

enkelte ødelegger for andre.....

SuperGlad

Anbefalte innlegg

Det er uansett sendt mail til moderator om dette.. Men det skal sies at det skal mer til enn en ANONYM porofilmbærte fra vestkanten som ikke engang kan norsk til for å klare å knekke meg, syntes strengt talt bare at det er komisk å sitte å lese! Blir litt action i hverdagen, liksom..

Fortsetter under...

fy faen for noen rasistiske og frekke jævler noen av dere er altså. ha dere vekk. ingen liker dere og kommer aldri til å gjøre det uannsett hva dere sier! og en ting JEG ER FAEN IKKE NOE FJORTIS!!!!!!!!!! det gjør meg sååå sinna at noen klarer å si at jeg er fjortis. fy faen altså. helt latterlig alt sammen:@

AlexandergulletogVictoriamamsn

Det er jo bare komisk da, syntes ikke at du virker som noen fjortiss jeg da! :) Dette er nok bare snakk om en person med et ekstremt tragisk liv, istede for å la seg provossere så syntes jeg bare at vi skal vise sympati for dette menneske! Stakkars, det må jo være vondt å være så ensom, så trangsynt, så smålig, så egoistisk, så selvopptatt og så ufyselig som det der.. Det finnes dessverre mennesker som får det for seg å slenge med leppa til alt og alle for å føle seg bedre selv, men du vet hva dem sier; What goes around, comes around!

En bra diskusjon innimellom er ikke noe jeg sier nei takk til, dette er tross alt et forum der vi alle har rett til å dele våres synspunkter og meninger! Men når man synker ned på et sånt nivå som anonym over her, da blir det liksom bare for dumt..

Men som sagt, jeg føler mer sympati for dette menneske enn jeg lar det provossere meg! :)

skriver under på den Mami19.

Igjen, denne personen er bare ute etter bråk, og det må jo være mer forumtrolling enn faktiske meningsytringer dette er snakk om,,

men det er i tilfelle LITE elegant trolling det er snakk om!

Og dersom dette mennesket faktisk mener det det kommer her og sier.. stakkars liten. da kan jo ikke denne personen ha det godt med seg selv. Dersom en lar seg provosere så voldsomt av noen som har ikke-norske-venner, og bruker så mye tid på å søke gjennom folks hjemmesider for å finne noe en mener er kritikkverdig, tyder jo dette på seriøse fritidsproblemer!

Min erfaring med jenter, er at de som har minst selvfølelse er de som tråkker mest ned på andre. Her ser vi et tydelig tilfelle på noe slikt. Stakkars stakkars menneske som må ha det så vondt med seg selv..

MAMI19

men er det ikke noen her som styrer hele bim da? denne personen kan jo bli bannet fra sia! så slipper vi all den dritten. takk mami19:) jeg liker deg jeg. har du msn? min er [email protected] hvis du vil legge meg til:) (vet ikke helt om jeg har deg på min eller ikke) har lagt til så mange.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...