Gå til innhold

4.okt., 7.okt ., og dere andre oktobermammaer (",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei !

Lenge siden sist ! Kom tilbake fra ferie i dag. Først Kroatsia og så Tromsø. Har vært kjempefint, slet litt i varmen, men så ble det jo deilig kjølig i Tromsø..hehe fra 35 til 8 grader..

Tenk nå har vi bare få uker igjen !!!!!!!!!

Jeg er blitt STOR , spist masse godt da.

Håper dere har det bra , skriver mer i morgen..

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt fint med meg og babyen hverft.....:-)

gleder meg masse til okt...men føler det er leeeeeeeenge til !!

Skrevet

Syntes det går veldig fort jeg, 11 uker igjen,fikk litt angst jeg da,hehe. Og jeg som har vært så bråkjekk til nå.

Håper dere har hatt en fin sommer så langt, kos dere videre:)

Skrevet

Hei hei ;)

der var du ;)

Det er varmt ja, det er sikkert.. jeg som vanligvis er soloman har trukket inn i skyggen i perioder.. svetter som en gal;)

Har vært på Voss en liten tur vi da. Det var deilig å komme seg litt bort.

Nå om dagen blir det å kjøre til stranda og bade så ofte som mulig i grunn.. eneste som funker ;)

DRIKKER SINNSYKE MENGDER MED VANN .. håper jeg slipper å få så mye vann i kroppen nemlig.. magen min har også blitt stor nå.. skikkelig og.

Vi var på 3d ultralyd forrige fredag.. han mente at ungen - nå bekreftet som Gutt:) Antagelig er litt eldre .. he he .Han var god og rund altså og hadde lagt seg i hode leie for fler uker siden.i tilleg til at det var dårlig plass der nede til å være i uke 29..Han ville satt termin til 29 Sept.. hmm spennende.. det kan jo stemme det og , så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

Han sa at han trodde at hvis han kommet den 7 okt ( altså en uke etter trermin i følge han.. ) så vil han veie ca 3,8 -4 kg.. så vi får håpe han kommer litt før.. he he . Han regnet nemlig med at han veide ca 1400 gr allerede forrige fredag .

Hna flytta ikke terminen da,, men i forhold til symptomer etc tror jeg ahn kan ha rett .. utviklinga har liksom heøe tiden vært litt forran skjema-- nå begynner eg å glede meg skikkelig.. til å få igjen krpoppen min og- ikke minst;)

stoore klemmer;)

Skrevet

Hei hie:)

Ja,ikke lenge igjen..Oppdaget også at jeg bare hAdde 11 uker igjen...Fikk litt panikk;) Føler ikke det er lenge siden jeg satt her å gledet meg til jeg var kommet i tredje måned,hadde hørt at det begynte å bli "tryggere" da:)

Har også fått stor mage,den kjennes ganske sprengt ut og lurer på hvordan den skal klare å bli større;)

Lykke til,alle oktober mamser:)

Skrevet

dytter opp:=) god helg;)

Skrevet

Hallo alle sammen !

Sende deg en mail 7.okt. Ville så gjerne se bilder fra 3 d, hvis du har og vil vise ..-) Spennende å se når du får babien da, artig at er en kraftig krabat, det var det jeg visste ;-)

Jeg har fått time 15 .aug, altså i uke 33, vet det er litt sent men må bare se den lille, er så nysjerrig så ..hehe..Hva gjorde de før i tiden uten UL??????

Klem og god helg !

Skrevet

11 uker igjen nå jeg og...

hjelp om noen dager er det august allerede!

begynner å glede meg veldig til å få hilse på jenta mi nå:)

overlever så vidt varmen her, men skal vel ikke klage...

vi bor tross alt i norge og har kaldt vann i spring og dusj:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...