Gå til innhold

blir gal av å vente... ikm uke 32

Anbefalte innlegg

er jo helt ny i dette, så det er vel bare å bli vant med det:) har egentlig ingen forventninger om at det skal ordne seg nå, 1 pp, men klarer jo likevel ikke å tenke på noe annet.. å om det ikke blir noen spire denne gangen, så er det så uendelig lenge til neste EL!! noen som vet når man kan begynne å merke noe, og hva skal jeg kjenne etter?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5744542-blir-gal-av-%C3%A5-vente-ikm-uke-32/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vil anbefale deg å bruke el-tester, da er det lettere å finne ut når du har el. Og lettere å treffe på det "riktige" tidspunktet.

Lykke til!

Like spent som deg, har ikm samme uke. Skriv deg på listen da vel (hvis du ikke har gjort det allerede)!

Har også IKM i uke 32. Skal ha el i morgen eller i morgen. Digitaltesten har ikke slått ut positivt ennå. Venter og venter!

Hva slags taktikk har dere kjørt?

Her har det vært sex hver dag siden dag 8. Slitsonmt, for det blir liksom ikke kos.

Akkurat denne mnd har jeg latt være å ta el-test, grunnen er rett og slett av da jeg skulle begynt med testene var vi på hyttetur med et vennepar. Og da er det ikke noe særlig å drive med det til et fast tidspunkt og do langt unna... Og håper at det har gjort at jeg slapper mer av ift en evt graviditet.

Så min taktikk har vært å slappe av og prøve å ha sex når vi bør, men uten tvangstanker rundt det. (noe har det kanskkje blitt men.. hehe)

Og klaffer det ikke denne mnd, blir det testing. Og da må en prøve å legge opp til sex da når en bør ha det.

Har evt sex noen dager før ca eggløsning, og de to neste dagene fra el. Og så litt som det passer etter det. Prøver som sagt ikke å stresse.

Lykke til!

Tror ikke det er nødvensdig med sex hver dag, det blir anbefalt annehver dag fra dag 10, men kansje hver dag rundt el..

vi prøver annenhver dag nå i begynnelsen, det blir så slitsomt med hver dag.. dessuten blir det ikke no kos...bare mas!!

Vet hva du mener! Har IKM i uke 32 jeg også og er ganske utålmodig...

En uke etter el kan du kjenne etter om du merker noe spesielle smerter i magen eller om du får litt rosa utflod el, er da egget fester seg dersom det fester seg. De fleste symptomene kommer ikke før rundt IKM eller noen uker senere, men vi kvinner har en helt sinnsykt god evne til å klare å få alle graviditetssymptomene som finnes sånn ca en uke før IKM selv om vi ikke er gravide, psyken spiller mye inn, så derfor så ville jeg ikke lett etter for mange tegn dersom jeg var deg.

Masse lykke til da! Hvilken dato har du IKM på? Har selv satt 10, men er vel egentlig 8-9 som er rett.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...