Gå til innhold

Er det noen her som har stor aldersforskjell mellom barna?


mamma til to skjønne

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere her som har stor aldersforskjell mellom barna?

Selv har jeg ei jente på 7 år(blir 8 når babyen kommer),og er 10 uker på vei med nr 2...

 

Jenta mi ønsker seg såå fælt en lillesøster da.. Har ikke dortalt henne at jeg er gravid enda,og vet heller ikke kjønn enda.

Så jeg vet at hun blir overlykkelig når hun får vite at jeg skal ha baby ja.. :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ja.

Jeg har en gutt på 11 år, så fikk jeg en jente for 4 måneder siden. Så enda større aldersforskjell her :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh så kult.. :o)

Hvordan var det å begynne på ann igjen da??

Rart med det når de er blitt så store og klarer seg mye selv.. Så begynner vi på nytt med nattevåk og tjo og hei..

 

Hvordan synes du det går da?

Var det rart...? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei som blir fem og en som blir 11 før siste skudd på stammen kommer. Aldersforskjell betyr langt spenn med bleier, nattevåk og småbarnsting og tang for foreldrene, men det betyr også god tid(mindre stress) til å ta seg av hver enkelt av dem i småbarnsalderen. Det synes nå jeg! Når det gjelder å få søsken tror jeg det er en stooooor stas uansett aldersforskjell. Jeg har ikke fortalt mine barn nyheten enda, og gleder meg som en unge til å gjøre det. Har planer om å fortelle dem det etter 1. legekontroll i uke 11. Kan nesten ikke vente de 3 ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Min datter blir 11 år 2 mnd etter at babyen er født. Har termin 11 februar. Hun ble kjempeglad når hun fikk vite at hun skulle bli storesøster. Lengtet etter det i mange år. Så endelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke så stor aldersfoskjell her,men det blir 5 år mellom mine barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn som blir 9 år når denne babyen kommer.;)er i 10 uke nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...