* Zoë * Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Nå er det 19 dager til termin, og vi har ikke gjort istand noe. Jeg kjenner at jeg begynner å bli litt småstresset, men ikke så mye. Da vi ventet Gullknott sto sengen og vognen ferdig oppredd i god tid. Alt var sirlig pakket inni laken, så det ikke skulle bli støvete *ler*. Nå står vugge og bilstol på loftet, og det er ganske sikkert støvete til tusen. Sprinkelsengen som skal bygges om så vi kan co-sleep, står på gjesterommet og er full av gjestedyner. Bagen er overhodet ikke pakket. Jeg har sagt at jeg skrive pakkeliste i flere uker, men det har jeg heller ikke gjort. Dyner og sengetøy er ikke vasket. Jeg vil egentlig gjøre dette ganske så snart, ikke så mye for min del, men mest for gullknott sin del. Greit at prosessen med at det skal komme en ny baby i huset starter litt før enn at jeg kommer hjem fra sykehuset. Og at pappaen har stresset villmann med å ordne alt mens jeg lå der. Jeg har vasket klær *juhuu, hvilken bragd* ;o) Får se om jeg får gjort noe i morgen. Kanskje jeg skal vaske dynene da. Må tørke de hos naboen, for vi har ikke tørketrommel (dundyner). Gi meg spark bak! ;o)
Aga:-) Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Spark! Jeg har alt klart, tror jeg. Sikkert ikke alt, men det meste. Liker å være forberedt, verste som kan skje er jo at mannen min hadde måttet pakke bagen. Da hadde han helt sikkert tatt med kneip, stilettsko og en tommestokk eller noe... ;-)
Lilje74 Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Vi venter vår første og har gått grundig til verks med å bestille de tingene vi ikke har arvet eller funnet på loppemarked (så det ikke skal bli så dyrt.) Vi fikk den beste rabatten hos en butikk i Sverige etter "anbudsrunde" og venter nå på at varene skal være klare for henting... Leiligheten er under full siste liten opp-pussing... så vi er langt på vei, men det er overhodet ikke klart... 40 dager igjen... Vi er antakelig litt sent ute? men trenger ingen spark nå...
* Zoë * Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 Ler på meg kynnere nå! Jeg syns jeg ser deg dukke ned i bagen for å finne frem et eller annet som du trenger, og kommer opp med en tommestokk i den ene hånden og en stilettsko i den andre. Da tror jeg dragehormonene har kommet rimelig raskt *ler* Takk for sparket. Skal gå å gjøre klar dynevasken med en gang. Setter timer på vaskemaskinen så er den ferdig til jeg står opp i morgen. Da skal jeg tusle ned til naboen og tørke dynene, mens jeg vanner plantene deres. God natt, Aga:-)
nick_353007 Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Det eneste jeg ikke har klart enda, er lillemann sin seng..Den står klar til å skrues sammen, trekket til madrassen er vasket, dyna også, så jeg mangler bare å sette den opp. Men det blir pappas jobb. Skal inn på kontroll på sykehuset i morgen, mulig legges jeg inn til obs, så jeg skal gjøre bagen helt klar i morgen. Står bare i bilen den da..11 dager til term;-/ Lykke til med innspurten jenter;-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå