Lampe77 , en spire i magen Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 den gikk i dag, jeg skvatt litt da... har hatt litt sterkere mensen smerter en vanlig og en del kynnere.. var på do i stad da kom det mere slim... så nå er bagen i bilen... vi er spente nå om det kommer til å skje noe mer, det kan jo ta flere dager å... når jeg skulle ha nr to så gikk slimproppen samme dag som hu kom..vi gleder oss kjempe mye.. har min første termin 1 aug..
* Zoë * Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Gratulerer som proppløs dame! Håper det skjer noe snart da. Spennende! Lykke til Klem
Aga:-) Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Skal en da si gratulerer? Jeg sier det, jeg. Kult at noe er i ferd med å skje, håper det går fort og greit! Lykke til:-)
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Har hatt mens smerter + smerter i korsryggen siden natt til onsdag. Har vært litt sterkere i dag. Og i 11 - 12 tida, kom det en noe sånn slim greier... Masse sånn slim greier, så nesten litt ut som snør (sorry detaljer) hehe =) Er dette slim proppen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå