Gå til innhold

Hvordan finne motivasjon til å slanke seg??? (Og hvordan fungerer vg vektklubb?)

Anbefalte innlegg

Har 7-10 kg før jeg er nede i matchvekt igjen.

Vurderer å melde meg inn i VG vektklubb, men vet ikke helt hvordan det fungerer...Må man veie alt man spiser da eller? For så å føre det inn på en egen side på vektklubben?

Ser for meg at det er litt pes..? Har to små barn (4 år og 7 mnd), og pappaen jobber skift, dvs at jeg er alenemor annenhver uke..

Er det mulig å gjennomføre noe sånt?

Hvordan finne motivasjonen???

Er så sinnsykt snavvelsyk på kveldene etter ungene har sovna..Da har jeg på en måte holdt igjen hele dagen..:)

Hjelp ønskes!!!

Fortsetter under...

hvis dy fyser veldig på kveldene kan det skyldes vane eller at du ikke spiser ofte og nok i løpet av dagen. hvis jeg slurver med det har jeg mye lettere for å spise noe søtt på kvelden. Du kan jo lage noe å kose deg med på kveldene allikevel, smoothie, youghurt med friske bær, steke bær osv osv. Hvis du synes det er mer pes enn motiverende å være med på vektklubb så klarer du deg sikkert på egenhånd også. Beveg deg mye i løpet av dagen, pilates etter ungene er i seng? Og snop en kveld i uka. Det positive med å være "alene mamma" er at du kan spise deg du vil den uka uten å tenke på han andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...