Gå til innhold

UL i morgen,ser de kjønnet helt sikkert i uke 29?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestillt UL på Volvat.Da vi var på rutine-UL i uke 18 kunne de ikke se kjønnet.Nå er jeg meget nysgjerrig og håper de kan se det nå som jeg er så langt på vei!!! Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg var på ultralyd i uke 19, da sa jordmor det var 99% sjanse for at det var jente..Var nå nettopp i uke 29. da var de plutselig litt i stuss..Trodde kanskje de såg en pung..Men mente det sikkert var jente..Men hører flere si at det er lettere å se dette på tidligere ultralyd. Ikke vet jeg. Håper du får se kjønnet:)

Skrevet

Det er ikke sikkert nei, kommer an på hvordan den lille ligger. Kan hende h*n ikke vil vise seg frem. Men hvis legen tar seg tid, og du spiser/drikker noe med sukker, kan du få den til å snu på seg mens du er der, slik at dere får sett likevel.

Lykke til i morgen:-)

Skrevet

Hei!

Har vært på UL i dag (32 uker på vei). Da var legen helt sikker på at han så en jente og viste oss skjeden hennes. Forrige UL for fire uker siden kunne de ikke se kjønnet pga seteleie. På ordinær UL i uke 19 var jordmor rimelig sikker, men ikke 100 % sikker på at det var en jente hun så.

Jeg synes det virker som at hvis babyen ligger riktig til, så er det enkelt for dem å se kjønn nå, men banyen er blitt så stor og kan ligge og skjule seg!

Lykke til i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...