Gå til innhold

hvordan er/var babyene deres når de fikk tenner første gang?

Anbefalte innlegg

jenta mi er veeeeldig grinete ,hele dagen nesten.utrøstelig.kunn hvis jeg holder henne tett intil meg.

hun skriker ennå høyre om jeg tar fingeren på tannkjøttet hennes.

tror hun får sine første tenner for et to små klumper der.men tar jeg en metalske er det ikkeno hart der..

er bare to små klumper.

Fortsetter under...

Det er ikke lenge siden vi oppdaget to små prikki munnen til lille jenta, hun var da 4.5 måneder, hun er vanligvis en veldig rolig og blid jenta, men da tennene var på vei,var hun veldig grinete, små gråt hele tiden og vi måtte ta henne opp nesten hele tiden. Nå er hun 5 måneder og små deler av tennene har kommet opp, jeg kjenner dem godt med fingeren, de er ganske skarpe hehe:-)

det dukka opp to tenner i underkjeven på sønnen min for 4 dager siden. Han er nå 7 mnd. Han har ikke vært så plaget som jeg hadde trodd han skulle være. Litt ekstra surving om kvelden og natta bare, pluss store mengder gjørmeaktig, grønn bæsj i ett par ukers tid! Nå som tennene har brutt gjennom tannkjøttet sover han bedre og bæsjer mindre. Vi har visst vært heldige skjønner jeg! Stakkars jenta di, håper de dukker opp snart - det skal visst ikke være vondt lenger bare de bryter gjennom.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...