Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. juli 2006 #1 Del Skrevet 27. juli 2006 hei Er det bare meg som opplever at disse første ukene går ulidelig tregt! Kan liksom ikke komme meg fort nok tre fire uker frem i tid jeg...hehe Er et sted mellom 6 og 8 uke nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg føler akkurat det samme.... Bare jeg kunne nå uke 12, eller få litt mage eller noe liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2006 Mage ja, da kunne jeg følt meg litt mer gravid. Det hadde vært supert! Jeg har også stoooore problemer med å holde dette hemmelig. Vi er jo nygifte så alle bare venter på at ting skal skje. Og så er det sommer med grilling og øl osv. Så jeg har klart å fortelle det til en del allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 27. juli 2006 #4 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har sagt det til ei venninne, pluss noen familiemedlemmer, men vil ikke at hele nabolaget skal vite det... Føler meg litt teit der jeg sitter med brusflaska mi og skylder på jobb i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 27. juli 2006 #5 Del Skrevet 27. juli 2006 Uff ja, det går så treeeeeeegt! Er i uke 6 nå, og vet av erfaring at det kommer til å gå kjempetregt helt til jeg har passert uke 30, da går det plutselig alt for fort, hehe=) Hadde håpet å holde det hemmelig til 2 trimester vi også, og har ikke fotalt det til en sjel! Alikevel ringte kompisene til sambo i går og lurte på om det var ting på gang... Mistenker noen her inne for å vite hvem jeg er, og da er det surt om de har tatt gleden fra oss med å fortelle det til verden rundt oss=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. juli 2006 #6 Del Skrevet 27. juli 2006 vi har heller ikke fortalt det til noen enda, men er jaggu vanskelig å holde tett... er bare 5+3 i dag, så det er enda lenge igjen til vi skal fortelle det tror jeg... vi tenkte ca i uke 10-12 eller noe deromkring. Nå sakl vi snart til syden da så det går 2 uker "bort" der, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 27. juli 2006 #7 Del Skrevet 27. juli 2006 Jaaa!! Helt enig!!! Ukene går alt, alt for treg, og jeg, i likhet med dere andre, er ivrig på å komme meg over de skumle første 12 ukene. Også vil jeg jo så gjerne fortelle det. Er helt sprekkferdig av stolthet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå