Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg sendte søknad til Trygdekontoret for 2 og en halv uke siden,men ikke fått svar ennå. Nå har jeg jo gått ut i permisjon, og jeg er så spent på hva jeg får av penger. Har hatt så variabel inntekt, derfor.. Hvor lang tid har det tatt for dere som har sendt inn? Bergen (sendte samme spm. under tema. fødselspenger, men ikke fått svar ennå)
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Jeg fikk aldri noe brev fra trygdekontoret. Sendte brev i midten mai. Var innom trygdekontoret i slutten juni og da var saken min fortsatt ikke behandlet pga sykdom, men den ble lagt øverst i bunken. Ringte forrige uke og fikk beskjed om at den var behandlet og denne uken fikk jeg penger... Altså mye egeninnsats her!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 takk for svar! jeg får ta en telefon imorgen..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 eg har litt samme problem bare at det gjelder sykepenger, det eg har funne ut er at det må egeninnsats til!! nå har det gått 6 uker fra eg ble sykemld og ahr ennå ikke fått noen utbetalinger... skuffende at det skal være så vanskelig for de å hjelpe oss...tror det er lurt å ta en tlf...
-Juno- Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Jeg fikk brevet samme uke som permisjonen begynte, kanskje noen dager etter.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 men hvor lenge før søkte du, juno? hvor lang tid tok saksbehandlingen?
-Juno- Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 3 - 4 uker før permisjon tenker jeg at jeg sendte inn papirene. Men de sa at det hastet ikke, når jeg snakket med de. At bare de fikk de innen 1 utbetaling, så skulle det gå bra. (I denne kommunen er det utbetaling den 28'ende hver mnd.)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 tror det er stor forskjell på hvor stort trygdekontoret er, vet at i hjembygda er de mer hjelpsomme og mer skjer av seg selv...feil at vi skal drive å mase på pengene når vår del med søking osv er overstått...nå bruker eg og bergen, diverre!
Lilje74 Skrevet 27. juli 2006 #10 Skrevet 27. juli 2006 Jeg søkte i begynnelsen av juni og ringte dem i dag. Søknaden var enda ikke behandlet... men jeg fikk iallfall en bekreftelse på at jeg får farskvoten som jeg også har søkt om fordi han ikke har rett på den. Det var godt. Ellers sa hun at endelig permisjon ville bli behandlet etter fødselen... for før det kunne de ikke sette endelig dato for permisjonens lengde. (Det er arbeidsgiver som betaler lønnen for meg da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå