Gå til innhold

Andre som må KJEMPE for å få mannen til å være med på hverdagslige ting???

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er så frustrert at #¤%/"!!!!! Føler at det er sure miner og utløste krangler bare for å få samboeren med i butikken for å kjøpe mat, fordi han synes det er så kjedelig og omtrent ser på det som at han gjør meg en tjeneste om han blir med. I dag har vi kranglet heeeeele ettermiddagen fordi han blir sur over at jeg blir irritert når han uttrykker at han ikke gidder å være med. Hvordan skal dette gå når vi får et barn sammen???

Herregud!!!! Det er jo ikke sånn at jeg drømmer om å kjøpe inn at til husholdningem, men det må jo gjøres?!?!

Fortsetter under...

her er det også slik, men med alt som har med rydding, vasking og slike kjedelige ting. han blir sur hvis jeg maser, og skjønner ikke at mas er gjentatte ting, og det blir gjentatt for at han aldri gjør det!! et par ganger blir det så ille at det ender i krangel, og da tenker jeg også, hvordan skal dette bli med et lite barn i tillegg?? har jo allerede en liten drittunge, hihi:) men det er ikke meg det er noe galt med, alle ville ha mast på en slik mann, og det skjønner han. så han trenger et spark i rævva noen ganger, slik er mange mannfolk :P

Samma her HI samme her..

Men naa, etter et par aar med mas, blir han endelig firvillig med paa handletur.. Mest for at jeg handler saa mye og har vondt for aa bere det hjem igjen tihi :)

Jo.. han er faktisk flink med aa hjelpe meg med klesvasken (tar den ned og opp av vaskekjelleren for er saa tungt) og det er vel det eneste vi ikke har hatt noen diskusjon paa :)

Men alt annet av husarbeid er bare aa glemme.. Han kan si at han tar oppvasken mens jeg er ute en tur, ringer han 30 min f0r jeg kommer hjem for aa si jeg er paa vei hjemover, og naar jeg kommer hjem har han akkurat begynt eller sitter fortastt i sofaen..

Men han vet da at det ikke blir noe mat paa han naar han ikke gidder aa ta oppvaska, for da har jeg ikke noe aa lage mat med.

Og han vet at hvis det ikke handles, er det ikke noe mat her hjemme aa lage :)

Saa det er vel de to tingene som det gaar i mest, st0vsuging gj0r jeg naar han er paa jobb, for han hater den lyden tihi.. Og resten av husarbeidet gj0r jeg ogsaa mest fordi jeg ikke har noe imot aa gj0r det..

Saa du er hvertfall IKKE alene!

Hei,

takk for svar....Ja, det er utrolig frustrerende og så unødvendig å diskutere sånne filleting som bare må gjøres.

Kan ikke forstå at jeg må være sånn "nag", "nag" kjæreste, liksom...

Det er utruleg kjedeleg å stövsuga, men derimot liker eg godt å vaske klær og vaske golv med grönnsåpe-vatn.

Kjerasten syns det er kjedeleg aa vaske klær og har sikkert aldri vaska eit golv för.

Me deler paa husarbeidet, men so vil han av og til at EG skal stövsuge, fordi eg gjer det ALDRI. ååååhhhhh!!! men siden han aldri vasker klær, so eg nekter å stövsuga, hahahaha. det er nesten som å vera ein liten unge igjen, bladibla bla bla kjefta og smella.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...