Elimie :-) Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 På jobb idag var jeg veldig stresset, og fikk utrolig mange plagsomme kynnere. Følte jeg ikke kunne ta hensyn til disse og prøvde å stå på i samme tempo. Dette var ubehagelig, men er det skadelig på noe vis? Har heldigvis roet seg helt ned igjen nå etter at jeg kom hjem fra jobb og slapper av. Er i 31. uke.
Sigbeth Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Tror ikke det er skadelig, men skjønner at du blir bekymret når det plutselig blir så mange av dem. Så lenge de roet seg når du kom hjem er det nok ikke noe farlig!
Brummeline3barnsmor Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 du bør nok kanskje stresse litt ned slik at du ikke risikerer en prematur fødsel..
Elimie :-) Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 huff ja det er nok best om lillingen holder seg inne ennå en stund. Må få sagt fra på jobb at jeg vil ha mer tilrettelagt arbeid. Kvier meg liksom siden det er sommer og lite folk på jobb, og man føler seg litt som en byrde mer enn til hjelp. Men med slike konsekvenser er det ikke godt for noen at man stresser. Vil ikke angre i ettertid!
-Juno- Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Det at du fikk så mye kynnere, var at kroppen din syntes det ble for mye, og ber deg roe ned tempoet. Syntes du skal lytte til kroppen din nå, og slappe av når det kommer kynnere. Kan resultere i fødsel hvis du ikke gjør det.
jakm80 Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har hatt kynnere siden uke 18, de kommer særlig på kvelden. Men også når jeg går eller styrer litt mye. Har slått meg til ro med at de er en del av min graviditet, men liker det ikke noe særlig. Litt ekkelt og ubehagelig, men føler at de kommer uansett anstrengelser eller ei!!
Meg&Lilleskatten Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Har også mye kynnere...fra ca uke 17..er nå i uke 25..og det har vært samme greia hele tiden egentlig...Når tempoet er høyt, anstrengelser,orgasme ol... Men så lenge kynnerene ikke er vonde og i økt intensitet (begge deler samtidig)... er dette ufarlig...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå