#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 No er det kun en liten uke igjen til postiv el test....så nå skal det klaffe dennem mnd.Er så spenndt...tiden går alt for seint noen ganger.
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 hehe..ja du sier noe! Jeg er spent på om jeg i det hele tatt får el jeg da.. tester som en gal..) Skal ha el rundt 31. Juli tror jeg! Håper på klaff, det ville vært en fin bursdagsgave til meg selv!
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Uff ja, når det gjelder babylaging og slikt går tiden utrooolig sakte! Er vel 1-2 dager over EL nå og må vente i 2 uker før jeg får vite noe, eller kanskje bare 8-9 dager. Noen ganger kommer TR bare 10 dager etter el hos meg, eller rettere, den pleier å komme 10-11 dager etter el, så hver dag utover 11 dager er et ekstra håp, men opp til 14 er normalt det også selv om det bare har skjedd 2 ganger på 15 perioder og den ene gangen var jeg gravid (men mistet). Du får ha masse lykke til og så håper jeg at vi om 8 mnd sitter sammen på 3.trimester og klager over at tiden går så fryktelig sent fordi ve er så klare til å føde! ;-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Jeg venter positiv el test på lørdag, men siden slimet mitt gikk fra creamy til watery idag så kan det hende den blir det imorra!! Nå har jeg fått grønt lys på fertilityfriend :-) Watery er steget før el slimet!! Hurra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå