lene1984 Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hei hei.. Ser at du har IKM dagen etter meg.. har inegn el tester eller no denne mnd.. Så lurer på el jeg.. hehe. Vi har det jo da nesten samtidig. Hadde sex i forigårs og i går og skal ha i dag.. men skal bort i helga.. Går jeg glipp av det da? Har sjekket og tror vi har like sykluser
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Heisann :-) Selv har jeg ikke begynt testinga enda...regner med testen blir positiv lørdag så tar en da... Jeg regner med at min el er på mandag...så du har nok i slutten av helga eller kansje mandag også? Selv har jeg luteal fase på 13 dager og regner deretter. Men har du sex idag sp kan det hende det går bra. Det sies at sæden kan leve en stund oppi der. Får du tid til en ekstra runde imorra før du drar er det enda bedre. Og aller best er det hvis du rekker sex på søndag når du er tilbake, da kan det hende du treffer el akkurat :-) Masse lykke til da :-) Håper vi begge tester positiv i midten av august!!! Ha en strålende helg!
lene1984 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2006 Tusen takk.. Masse lykke til til deg også Du fortjener virkelig en spire nå!! Ha en flott kveld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå