Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ikke brukt donoren som Sverremart her.

Han donerer til dem som trenger det, og har ingen øvre grenser for hvor mange barn han er med å produsere. Han har allerede donert til 5 på sykehuset, dersom det han sier er sant. Så har han donert til 3-4 som jeg vet om 100% sikker her inne, dessuten er det også ikke alle som bruker denne nettsiden. Han forteller også at han donerer til noen på øyeblikkelig etterspørsel.

Han er under overvåkning. Hint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan vet du så mye om han?har du snakket med han el hørt noe av andre?er han til å stole på tror du?så du mener det at han ikke har noen øvre grenser på hvor mange han donerer til som er hoved prob?det må jo være grense et sted,enig

Skrevet

Dersom du ser her..

Han er på gaysir, han er her inne, han har egen nettside, var en stund på surrogatforum, og han har donert på rikshospitalet.

Han har gjort flere kvinner gravide, og har ikke tenkt å avvikle sin praksis. Vi har snakket med han over mail, og vi mener at vi lesbiske eller enslige kvinner overhodet ikke har bruk for slike som han.

Hadde han sagt maks ant. barn, helt greit. Men dette kan fort bli noen hundre. For han sa også at han ville stille opp iallfall 10 år fremover!

Jeg forstår dere veldig godt, vi selv er i nyetableringsfasen og etter å prøvd stork 5 ganger tærer det på økonomi. Barn koster ikke oss 8000-10.000 i måneden!

Men for deres egen skyld, finn iallfall en som har en grense på maks 10 barn og test ut hans svar og viten.

Skaff dere bevis på tester, ikke stol på hans ord. Vær 100% anonyme, ikke stol på hans ord om å ikke ville ha kontakt med evt. barnet.

Når det er snakk om å se bildet, og utfra det si neitakk til evt. det utseende- syns jeg er uholbart, for vi som har prøvd stork kan få tvillingbroren fra alt vi vet!

Så det....

Skrevet

Det finnes mange snedige teknikker for å få andre mennesker til å fremstå i et dårlig lys.

Skrevet

Hei igjen.

Bare så du vet det, så har vi aldri kommet i kontakt med deg. Vi brukte deg aldri, vi har heller vært til Stork.

Tror du blander meg med en annen jente, og syns egentlig at du burde være veldig forsiktig med å utlevere noen her inne, som faktisk er uskyldig i dette.

Jeg sprer heller ikke noe dårlig rykte over dine såkalte sykdommer, jeg bare råder til at dem skal være ytterst forsiktig.

Sette mange barn til verden er ikke bra i det hele tatt.

Godt du har tenkt å stoppe praksisen din om et par år.

Skrevet

Tror faktisk det er så enkelt at Sverre får et seksuelt kick av å levere sæden sin i en kopp til fremmede damer. Ikkno annet.

Skrevet

Det gjør vel egentlig ikke noe om han får et kick av det...det viktige er bare at han er frisk og seriøs.

Skrevet

Ja, akkurat den delen har vi da sannelig ikke noe med! Kan vel uansett være vanskelig å få donert med "helt rene tanker"...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er enig i at det beste er anonym sæddonasjon . Ved privat sæddonasjon så kan vel partene være anonyme slik at donor slipper å risikere å betale barnebidrag og kvinnen slipper å være bekymret for at donor forlanger samværsrett?Jeg har hørt om ett slikt tilfelle men da var donor og kvinnen som fødte bekjente. Det unngår man vel hvis man ikke kjenner identiteten til hverandre.

Skrevet

Den risikoen løper man alltid når man gjør det "privat". Var forøvrig en dom på det nylig i Sverige, hvor donor mange år etterpå ble dømt til å betale bidrag. Resultatet bli det samme i Norge hvis en slik sak kommer opp. Partene kan overhodet ikke rettsgyldig si fra seg rettigheter ifht samvær, bidrag og arv selv ved en skriftlig "kontrakt". Så det kan jo bli festlig når det har gått noen år og den andre parten står på "trammen" (alt. at man får en stevning).

Viktigere synes jeg likevel argumenter knyttet til helse og kontroll på antall halvsøsken er.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva om noen av disse halvsøskene møtes engang og blir forelsket eller har sex... de vet jo ikke at de er søsken.. det kan jo i teorien skje, så ingen bør være donor til mer enn 2 barn!!

Skrevet

Grensen er nok på litt mer enn 2, men det er f.eks regler på hvor nær hverandre de kan bo. Det er ikke meningen at det skal være flere barn fra samme donor i samme by f.eks.

Faren for at to halvsøsken kan møtes og få barn sammen er jo ikke så stor, men den finnes når folk driver på denne måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...