Gå til innhold

Juni: hallo alle sammen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja jeg har vært litt stille nå den siste tiden men har gått i ett her med syk unge og sol&sommer =)

sebastian har vært mye syk egentlig denne sommeren :( han har hatt falsk krupp, omgangsyken, høy feber og den 4 barnesykdommen :(

å tror dere ikke at han er syk igjen nå da :( uff uff, er så slitsomt for han og være syk når det er så varmt ute... spiser lite osv.... men men blir nok frisk snart *håpe*

da er det bare 6 dager igjen til bhg start og 3 uker til jeg begynner på skolen og jaggu bare 1 mnd igjen til jeg flytter =)

kjærste har jeg fått meg oxo ;)

hmm har jeg noe mere spennede og fortelle da???? nei tror jeg fikk med alt hihiihi.....

alt bra med dere? hatt en fin sommer? vært på noen flotte ferier?

mange sommerklemmer fra oss =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

koselig å høre fra deg igjen...Så kjedelig med syk unge da. Og så så mye han har hatt i det siste. Krysser fingrene for at han blir langvarig frisk snart.

Gratulerer med kjæreste...Fortell litt mer da vel:)

Skrevet

så kjedelig at han har vært såå mye sjuk i sommer da..får håpe han snart blir frisk igjen..

grattis med kjæreste! du koser deg vel om dagen da!!

vi har vært på noen småturer og vært noe hjemme, sommeren går så altfor fort og nå jobber mannen min igjen!

jeg skal og begynne på skolen igjen, men jeg tar det over internett! bestemte meg plutselig en dag, så får vi se hvordan det går!!

fortsatt god sommer!!!

god bedring klem til snuppen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...