Gå til innhold

Så teit.. men spør allikevel(",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har to uker igjen bare, dreier mine tanker seg mye om hva som skal skje under fødselen... (Førstegangs).

En av de tingene jeg lurer på er: Har man på seg noe når man føder eller er man helt naken overalt lissom??? Teit, men skikkelig nysgjerrig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke teit i det hele tatt...lurte på det samme første gangen. Hadde på sykehusskjorte begge gangene jeg har født.

Skrevet

Oki... slipper jeg å tenke mer på det. Takk,takk:)

Skrevet

hei hei!!

Ikke teit spørsmål det! Er jo greit å vite hva andre gjør også liksom ... Jeg vil foretrekke å ha på meg kanskje en nattkjole eller noe lignende når jeg føder...En sånn kort slip nattkjole vet du...i bomull! Man ligger jo ofte ganske lenge da, og føles liksom litt teit å sprade rundt naken al den tiden... Jeg tror jeg vil føle meg litt mer komfortabel med en nattkjole ihvertfall under åpningstiden...

Skrevet

Tror dette er helt opp til deg selv og hva du føler for. Er også førstegangs, men kjenner meg selv så godt at jeg vet at jeg ikke fikser å ha klær på i sterke smerter. Kommer til å hive av meg alt!

Vet også om en som absolutt ikke ville vise seg helt naken under fødselen, men da hun fødte hadde hun ikke tanke for dette og vrengte av seg alt.

De pene og pyntelige "fødslene" en ser i amerikanske filmer/serier hvor de er kledt i både skjorter og har papir mellom bena hadde ikke vært aktuelt for meg i hvert fall!

Skrevet

jeg hadde også sykehusskjorte på, men den var mer av enn på mot slutten:-) jeg var så varm og den var bare i veien.

Skrevet

Ikke teit spm... Su får en sykehus skjorte...

Det fikk jeg, men tror jeg skal ta med en neste gang, ikke akkurat lekker den skjorta, tenker ikke over det når du holder på, men når du er ferdig så er det lurt å ha noe du trives i..

Skrevet

Det kan du velge selv. Jeg beholdt en singlet på forrige gang og planlegger å gjøre det denne gangen også.

Skrevet

Har ikke hatt på meg noe de to gangene jeg har født jeg, men det er av den grunn det at jeg har vært i badekar frem til pressriene.

Skrevet

Ville ikke brukt egne klær under pressriene ihvertfall!!! Utrolig hvor mye blod og div. som griser til under fødselen. Jeg hadde heller med en nattkjole i lett stoff som jeg brukte på barsel. Og hvem bryr seg om at klærne du får på sykehuset til å bruke under fødselen ikke er fine? Alle bruker dem jo...

Skrevet

Under åpningsriene brukte jeg mine egne klær, myk og deilig yogabukse, bh og en lett og luftig graviditets t-skjorte. Hadde en god og varm og lang dusj mot slutten og etter den tok jeg på meg en sykehusskjorte (orket ikke ta på meg igjen de samme klærne som jeg hadde brukt i over et døgn - fulle av svette + + ).

Under pressriene var jeg (som de fleste andre regner jeg med) naken nedentil, me beholdt sykehusskjorta på overkroppen. Den var veldig praktisk å ha på rett etter fødselen, for da jenta vår kom ut og blei lagt på magen min så var det bare å åpne knappene så lå vi hud mot hud. Det er deilig det!!! For meg gjorde det en lang og hard fødsel verd hele jobbwn og vel så det :-D Dette med hud mot hud gjorde det også lettere for jenta vår å finne fram til puppen da hun begynte å søke etter den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...