Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 27. juli 2006 #1 Del Skrevet 27. juli 2006 kjennes nesten ut som eggløsning.. er 5+3. ikke smerter direkte, men stikking. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kondis som en murstein Skrevet 27. juli 2006 #2 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg var på UL igår (pga blødninger), og gynekologen sa at jeg hadde fått en cyste på den høyre eggstokken. Jeg er 5+0 og har hatt stikninger i det området et par dager. Det var ikke farlig og er veldig, veldig vanlig ) Det kan være det... Jeg synes også det kjennes ut som EL-smerter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2006 ok, kan være det. har hatt en cyste før også som bare gikk bort av seg selv. takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Del Skrevet 27. juli 2006 Er 11 uker på vei, og jeg hadde også masse stikkninger både på den ene og andre siden. Skal visst være helt normalt= Livmoren som vokser vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juli 2006 ja det er vel ikke uvanlig med murring og stikking nei. litt uvant også. går jo å kjenner litt ekstra.. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chianti70 Skrevet 27. juli 2006 #6 Del Skrevet 27. juli 2006 Sjekk uke 5 beskrivelsen er på barnimagensidene. Der står det om stikninger i magen, bekkenet osv. Og dette beskrives som normalt! Ikke bekymre deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. juli 2006 #7 Del Skrevet 27. juli 2006 jeg tror dette er helt noramlt:) jeg er også 5+3 i dag;) har også hatt stikking den siste uka... skal til legen på 1 kontroll i morgen, og skal bare nevne det, men som sagt tror jeg det er normalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå