Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 nå er det jammen meg ikke lenge til!! lille gutt, du kan bare komme ut nå alltså! skal få satt nåler og sonet føttene i morgen, mån tro om det setter fart på ting?! hmm... håper virkelig disse siste tre ukene går *utålmodig sukk*
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 takker takker!! noen kjekke tegn hos deg enda? du er jo litt før meg.. hehe.. er jo nærmest giga-føde-klar du nå;-)
Sigbeth Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 ikke noen særlige tegn såvidt jeg akn skjønne. kjennes ut som om han "borer" seg nedover av og til (er veldig aktiv), en og annen kynner (men ikke vonde) og en sjelden gang litt mensmurring. Så det virker ikke som om han har hastverk, men en vet jo aldri, noen fødsler begynner jo fort og er over fort! Men jeg hadde nå satt pris på et litt kjøligere vær før fødselen, har bestilt regn til da, så hvis det begynner å regne er det fordi jeg har bestilt det og skal føde, hehe....
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 håper du bor laaaangt fra meg da:-) for vi reser på hytten i morgen og jeg har sendt ORDER om sol og varmt så jeg kan bare masse masse!! mensenmurringer ja, det har jeg også en del av. har hatt en del av det siste nettene.. kjenner dem mest da av en eller annen grunn..
Sigbeth Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 bor i oslo. Håper du får bade masse i helgen! Ellers sover jeg godt om nettene, må opp og tisse et par ganger, men det er alt! Venter spent på flere tegn etterhvert!
Gjest Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 tisse flere ganger??! prøv ganger flere ganger.. hehe..ser også etter all verdens tegn her! har vel aldri sjekket truse/papir/truseinnlegg så utrolig nøye som i disse dager.. haha.. men er jammen ikke mye å se der enda nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå