Uwimana Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 er det slik at babyen faktisk kan sparke i stykker ribbein?? jeg har hørt at det kan skje.....og nå lurer jeg følt om det er det som har skjedd m meg..... jeg har altså såååå vondt på høyre side langs der ribbeina går.... kan ikke le, snakke og gjøre ting uten at det er såååå sinnsykt vondt..... fler som har det slik???? og hvordan vet man det er i stykker?og er det slik som bare gror av seg selv da, og ikke bør gjøres så mye med??
2 søte + 1 spire Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Hehe.. har det på samme måte;) I grunnen ikke morsomt, men må le litt allikevel. Litt spesielt liksom. Du hadde nok merket det hvis det hadde vært ribbeinsbrudd, så det ville jeg ikke engste meg for. Er muskler rundt der også, så kan være at du bare er skikkelig øm etter masse spark.
Uwimana Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 hadde vel det, men jeg har bare hørt andre har sagt at det har skjedd med de, at det er brudd eller brist på ribbeinene......... og at det kan forekomme......... men man gjør ikke så mye med det............ jeg er absolutt ikke redd for det, men jeg bare lurte om det var slik det kunne være........
mamma til fire små Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 går absolutt an å få bristet ribben av at baby sparker ja, mest guttebabyer visstnok som pleier å sparke mot dem da. selv har jeg i perioder hadd kjempevondt på høyre side, midt i mellom navlen og ribben, og det kommer av at babyen sparker så hardt. kan gjøre vondt i mange timer, og hvis han forstetter å sparke, er det nesten uutholdelig:) får ikke til å ligge, gå eller sitte, uten at det gjør kjempevondt..
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 det skal litt til å få ribbbensbrudd, men det er ikke utelukket at du har fått det. Det er isåfall ikke noe å gjøre med det, som du nevner. Bare slappe av.Event. smertestillende for det gjør jo veldig vondt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå