LINDA*** Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Trodde jeg skulle få mensen i dag, for i går kom noe lyselysebrunt i utfloden i går. Trodde det var spotting. Men i dag har jeg ikke hatt noe som helst av dette fenomenet! *rister på hodet* Har IKM på søndag. Dette var rart *tenketenke*
LINDA*** Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Men er dette festeblødning da? Trodde det var 6-7 dager etter EL jeg? Jeg har jo kun 3-4 dager til IKM.... Dessuten var det ikke rosa prikker på dopapiret, hvis du skjønner hva jeg mener..... Er det ikke dèt som er tegnet? Uff..... skjønner ikke no.
melkekua™ Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Noen har en festeblødning noen dager før de venter mensen også ) Så det er faktisk mulig at du har det! Man spotter litt brunt eller rosa. Noen har faktisk en blødning også.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 kjempe spennede..ønsker deg masse lykke til.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Festeblødningen er fra dag 6-7...og utover... kan skje senere :-) Spennende da, kansje det er din tur nå??
LINDA*** Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2006 .....og jeg som hadde tenkt å finne på noe annet enn bebis de neste to mnd...og tenke på noe annet...... Nå får jeg jo IKKE fred!! hehe c",) nå glede/gruer jeg meg til helga *bzzz*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå